12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    jeroen14

Wanneer Ipod touch 4g

Hallo, weet iemand wanneer de nieuwe ipod touch en de hoesjes in de winkel liggen.
    Want ik heb hem al besteld bij Apple en wil dank ook een hoesje weet iemand wanneer deze te krijgen zij.

Bijdrager
    brandrob

Als ’t goed is ligt ’t al gewoon bij de APR’s… (denk ik, corrigeer me als ik het fout heb)

Bijdrager
    applejeroen

Ik heb een week geleden de iPod touch 4g al gekocht bij een APR.
    Maar hoesjes hebben ze nog niet.

Bijdrager
    youp

mijn broertje wil misschien de nieuwe iTouch kopen, maar hij kan voor €150 de vorige versie 8gig krijgen, hij wil weten of de nieuwe iTouch het geld waard is.

Bijdrager
    jeroen14

youp de nieuwe ipod touch is het zeker waard want dan heb je camera’s en hij is sneller en het beeld is 4x mooier dus als ik zou moeten kiezen zou ik de nieuwe nemen.

Bijdrager
    youp

maar merk je het ook in gebruik? mijn broertje is 13 dus €80 is een hoop geld

Bijdrager
    Chorro

@youp: Die A4 chip is echt aanzienlijk sneller en het beeld is ook veel scherper, alhoewel er wel een groot verschil schijnt te zitten tussen de iPhone 4 en iPod Touch 4G qua scherm (heb alleen het scherm gezien van de iPhone 4)

Geblokkeerd
    Anoniem

mijn zusje van 12 heeft mijn ipod touch 3rd gen gekregen
    en ik heb een 4g gekocht ze is er heel blij mee

Bijdrager
    chrisy

weet iemand of ze hem al hebben bij macme Groningen?

Bijdrager
    r.heijma

Al wel de iPod Touch 4gen in huis maar kan nergens een hoesje krijgen. Niet in Eindhoven, den Bosch, op Schiphol of in Dublin.
    Nergens te krijgen.

Bijdrager
    Joachim_D

Ik heb de nieuwe iPod Touch, niet twijfelen, en gewoon de nieuwe kopen! Super scherm, snel, camera’s, …
    Ik ben zelf ook nog aan het wachten op hoesjes.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.