3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Marcel1965

Wanneer gaat de 3G weer normaal draaien op os 4.01/4.1 ext

Ik ben dat wachten beu, zal niet de enigste zijn maar het is toch schandelijk dat wij de 3G -ers gestraft moeten zijn door ons met vertraagt toestel te zitten doordat we officiele 4.01 toch hebben opgeladen en nu met de gebakken peren zitten en blijven zitten! Hoeveel toestellen zijn er wereldwijd van verkocht geweest, en aan wat een prijs? Gewoon al kan ik niet naar een eerdere versie terugzetten want verlies de hemft van mijn bestanden en of verdubbel mijn contacten of andere bizarre omstandigheden. Of zou het in opzet geweest zijn om ons zo naar de iphone 4 of 3gs proberen te verkopen?!? Ik ga eerlijk toegeven dat mijn 3g me nouw aan het hart ligt en mij overal en wereldwijd waar ik ook was me nooit in desteek liet al was het door te “thetteren” in Thailand op het afgelegen platteland of hierbij ons met mijn agenda en gps en mijn muziek alles in een na twee jaar trouwe dienst niet wil lossen en ik ben de enigste hier zeker niet maar als ik zo traag als iets zit met eender welke aps vast ergert me dat wel dus wanneer komt de oplossing voor dit probleem ???? Kan iemand mij hier antwoord of beter oplossing voor geven, bedankt hiervoor.
    Ps: ik ben al is terug gegaan naar 3.en maar dan kon ik weer al mijn iconen niet meer in groepjes houden dus maar gezet naar 4.02 met het bovenstaande miserie erbij te nemenntegen mijn zin

Bijdrager
    Devastation

Wachten op 4.1:) komt in September ( word verwacht ) dus nog even volhouden.

Ik heb dit probleem ook inderdaad, wat je zegt klopt helemaal.

Moderator
    unSOUND

Dit kan natuurlijk prima in de reeds bestaande topics over trage 3G’s met iOS 4…:wink:

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.