9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    wverveer

waneer komt de mini met standaard leopard?

wat ik bedoel geinstalleerd en wel…

(ik heb geen zin, in een her-installatie, en wil vanaf het begin goed beginnen)

is dat ook vanaf vrijdag?

Bijdrager
    Dagaloni

Nu is wordt de Mac Mini met Leopard geleverd;) Maar als je Snow Leopard bedoeld, vanaf de release datum. In dit geval dus vanaf 28 aug.;)

Bijdrager
    Trat

Er staat standaard al Leopard op de Mini’s die je nu koopt. Als je een voorge├»nstalleerde versie van Snow Leopard wil moet je nog een tijdje geduld hebben tot ze bij Apple door de huidige voorraad heen zijn… Maar als je echt vanaf het begin goed wilt beginnen doe je zelf even de install naar Snow Leopard: weet je meteen hoe dat moet! :wink:

Bijdrager
    passenger

Nee, dat is niet te voorspellen. Alles wat komende tijd, en misschien pas geleden is gemaakt, kan Snow Leopard hebben. Kwestie van even vragen bij de dealer.

Afgezien van het gegeven dat je clean kun installeren met een upgrade Snow Leopard, wat misschien iets meer werk is, maar net zo goed.

Bijdrager
    prullenbak

Waarbij je er niet raar van op hoeft te kijken, dat er leopard is voorgeinstalleerd, en er toch nog een SL-DVD is bijgeleverd. Dat was tenminste bijna 2 jaar geleden bij mijn MBP nog zo met tiger en leopard.

Bijdrager
    wverveer

tja, dat is ook mijn grote euvel…

een hoop…verouderde items, die ruimte in beslag nemen…
    terwijl ze eigenlijk niet eens bruikbaar zijn in de snow-uitvoering,…

misschien zal het wel erg meevallen,,maar zolang het 30 graden is, heb ik ook geen erge haast

Bijdrager
    macpro

Als je voor 99% zeker wilt zijn dat je Snow Leopard bij je mini krijgt kun je een built-to-order model bestellen in de Apple Store. Dan worden ze op maat voor jou gemaakt en de kans dat je dan nog Leopard erbij krijgt lijkt mij vrij klein.
    Ongeveer 1%. :wink:

Zie het maar als naar de McDonalds gaan en een QuarterPounder zonder augurk bestellen. Dan weet je ook zeker dat je een verse hamburger krijgt die speciaal voor jou is gemaakt.

Bijdrager
    prullenbak

En daar weet macpro alles van…van die mcDonalds

:P

@wverveer
    Nee zo werkt het niet. Bij een upgrade naar snow leopard worden er veel oude bestanden juist verwijderd. Daarom krijg je ook 6 gig schijfruimte extra vrij na installatie van snow leopard. Ik denk niet dat er een degelijk verschil is tussen een schone sl-installatie of een update naar sl vanaf een schone leopard installatie. Het resultaat lijkt mij toch wel 99, zo niet 100% hetzelfde. Maar we weten natuurlijk nog helemaal niks van dit alles helemaal zeker.

Bijdrager
    Trat
    ”macpro”

Zie het maar als naar de McDonalds gaan en een QuarterPounder zonder augurk bestellen. Dan weet je ook zeker dat je een verse hamburger krijgt die speciaal voor jou is gemaakt.

Haha, wat je ‘vers’ noemt…
    :evil:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.