6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jkazius

Wanadoo antispam op entourage

Beste mede apple adepten,

Zojuist antispam bij wanadoo aangevraagd en geactiveerd. eindelijk was deze service beschikbaar voor ‘slechts’ 0,95 euro per maand, en ik heb het natuurlijk meteen aangevraagd.

Aanvraagje gedaan, formuliertje ingevuld, ok geklikt…

Dankuwel mijnheer Kazius, u kunt http://www.wanadoo.nl/mijnabonnement/instellingen/instellingen_antispam2000.htmlhier uw instellingen downloaden…

Ja hoor… geen entourage in de lijst met mogelijkheden…

Met outlook 2000 (what the?) werkt het met een rules wizard… als ik wizard lees wordt ik al helemaal niet goed… wie helpt? het lijkt me niet al te moeilijk, maar echt technisch ben ik niet…

Bijdrager
    sabine

altijd eerst dus even checken of een provider en/of service bepaalde progs ondersteund.

als je bij wanadoo even belt naar de klantenservice blijken ze toch meer van apple af te weten dan dat ze op de site uit stralen, maar dan moet je wel de goede aan de andere kant van de lijn treffen.

ik word wel telkens binnen 3 minuten geholpen dat scheelt al heel wat

Bijdrager
    Thijs

Je kunt gewoon filteren op het woord ‘***SPAM***’ in je mailclient en dit naar een andere folder gooien. Dat moet werken. Alleen zeggen ze dan weer bij Wannadoo dat je mail weg moet gooien, lekker handig als je vriendin om sex vraagt in combinatie met een ‘hulpstuk’ wordt dat ook getagged als spam, weg gegooid en jij zit savonds in je eentje thuis;)

Bijdrager
    jkazius
    ”Thijs”

Je kunt gewoon filteren op het woord ‘***SPAM***’

Oke… maareh… (ik ben een sufferd) WAAAAR doe ik dat en hoe?

:oops:

Zo?

Bijdrager
    Thijs

Jup precies zo:) Goooooooooo jkazius!!:)

Bijdrager
    DesertDog
    ”Thijs”

…lekker handig als je vriendin om sex vraagt in combinatie met een ‘hulpstuk’…;)

hey hey hey, ik wil dit volgens mij helemaal niet weten… :roll: :lol:

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.