9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    jordi99

Wallpaper iphone5s ios7

Hallo

Ik wil een wallpaper gebruiken maar ik kan hem niet ‘bijsnijden’ in ios7 via instellen als wallpaper
    Heeft iemand een app waarmee dit wel kan? Of een app waarmee je de foto zodanig kan maken zodat ios7 hem wel goed pakt?

Bijdrager
    Targaryen

Dat komt door het parallax-effect. Als je dat uitzet, dan kun je zoals voorheen zelf kiezen hoe je je wallpaper wil plaatsen.

Bijdrager
    SunKeeper

Nog even wachten, iOS 7.1 die binnenkort komt heeft hiervoor een optie waardoor je zonder het uitzetten van het effect toch op normale manier een foto ingesteld kunt krijgen.

Bijdrager
    jordi99

Ok mooi, wanneer is ongeveer de 7.1 release?
    Bedankt!!

Bijdrager
    SunKeeper

Goede vraag, dat is niet echt bekend zolang ie er nog niet is. Er wordt al drie maanden aan gebouwd.

Als ik het zo moet inschatten, ergens tussen nu en juni 2014. (niet dat je daar veel aan hebt:cry: )

Bijdrager
    jordi99

Nee maar een indicatie is wel fijn,

Ik heb het geprobeerd maar zelfs dan kan ik de foto niet gewenst instellen.
    Als ik hem verplaats en grootte verander dan gaat hij vanzelf terug naar originele stand net voordat ik op stel in kan klikken

Bijdrager
    Verdult

En als je de foto eerst bijknipt en daarna als achtergrond instelt?

Bijdrager
    SunKeeper

Dan wordt die nogmaals bijgeknipt door het Parallax-effect.

Het probleem is dat iOS steeds de foto achteraf aanpast. Dat pakt iedere keer weer op een andere manier uit.

Bijdrager
    jordi99

De foto was in de breedte groter als in de lengte, wellicht lag het hier aan
    Het is gelukt met een app van khung system

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.