11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    knightni

Wallpaper iPhone kwijt…

Dag allemaal
    Ik wou als grap de wallpaper van mijn vriendin haar iPhone veranderen door een foto van mezelf. Zij kan er niet mee lachen en wil haar oude wallpaper terug. Deze is nergens terug te vinden. Iemand enig idee hoe en waar ik deze kan herstellen?
    Alvast dank!

Bijdrager
    McJohn

Het meest logische lijkt mij een iCloud backup terug te zetten?

Bijdrager
    knightni

@mcjohn: Het is inderdaad zo opgelost! Ik wist niet dat de wallpaper ook in iCloud stond. Heel hard bedankt voor je tip: je hebt mijn liefdesleven hersteld!

Bijdrager
    janbertwedman

Andere vriendin kiezen

Geblokkeerd
    geanonimiseerde gebruiker

Ze kunnen dicpics inderdaad niet zo waarderen.

Bijdrager
    McJohn

Als je liefdesleven zo vlug beschadigd geraakt…:)
    Maar, geen probleem hoor!

Bijdrager
    Shmoo

Zal wel een meisje zijn met mogelijkheden. 😆

<sub>Stiekem onder ons, die zijn vaak wel het leukst</sub>

Bijdrager
    GoeieDag

Je gaat toch geen iPhone herstellen om een standaard achtergrond terug te vinden?!

Instellingen>Achtergrond>Kies een nieuwe achtergrond, daar staat ie dan gewoon tussen.

Bijdrager
    knightni

@goeiedag: Was geen standaard achtergrond. Ook niet terug te vinden op internet na lang zoeken.

Bijdrager
    Shmoo

Dat kan, als ze ‘m ooit in haar Foto’s app had staan > dan stelt ze ‘m in als achtergrond > maanden later gooit ze deze foto weg uit haar Foto’s app tijdens te opruimen maar dan blijft de foto wel nog als achtergrond staan, omdat die in het geheugen van de iPhone zit (cache).

Bijdrager
    Dryxe

<p class=”cite”>knightni op 23 november 2018 om 12:54</p>
    @goeiedag: Was geen standaard achtergrond. Ook niet terug te vinden op internet na lang zoeken.

Ook niet met een screenshot die ze perongeluk een keer heeft gemaakt? Tineye.com / images.google.com en wie weet heb je geluk.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.