7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    aeltae

Wallpapers Retina MacBook Pro 2013

Besten,

Ik weet niet echt goed waar ik het topic moet zetten, dus zet ik het hier maar.
    Ik zou op mijn macbook pro graag de wallpaper hebben die hier (http://www.apple.com/nl/macbook-pro/specs-retina/) gebruikt wordt bij de 13 inch. Ik heb al even gezocht maar ik dan deze precies niet vinden.
    Weet er iemand waa rik deze kan vinden ?

Dank,
    Aeltae

Bijdrager
    Tuur Tisseghem

Bijdrager
    aeltae

Erg bedankt voor de moeite maar, aangezien ik een reitna scherm heb zou ik ook liever de originele wallpaper hebben.:p
    Anders gaat dit echt lelijk zijn:p

Moderator
    Maarten

Ha! Ik was zelf ook nieuwsgierig naar deze foto’s. Op een forum van MacRumors heb ik gevonden dat het foto’s zijn van fotograaf Daniel Korzhonov. Helaas heeft Apple exclusieve rechten op de foto’s en zijn deze dus niet verkrijgbaar.:(

Een van de MacRumors forumleden heeft contact gezocht met de fotograaf:

Okay, so I got in touch with Daniel and asked if I could pay to license the photo for personal use and he said that unfortunately he couldn’t because Apple now has the exclusive license.

PS: Ik heb de titel van het topic even aangepast. Zo is het onderwerp wat duidelijker en is het voor anderen makkelijker te vinden.

Bijdrager
    Targaryen

Een beetje hetzelfde principe als toentertijd wanneer Steve Bloom met zijn zebra-wallpaper ook een contract had met Apple. Hij is achteraf over de brug gekomen nadat ik ‘m had gemaild! Succes.

Bijdrager
    taxandria

1140 x 900. http://i.imgur.com/KjyvQ6I.jpg AUB! Hoger helaas niet! (zoeken op afbeelding – Google)

Bijdrager
    aeltae

Echt jammer dat die exclusief voor apple zijn. Hopelijk komen ze binnenkort toch nog beschikbaar.
    Ik gebruik nu trouwens die zebra wallpaper, die is ook wel heel mooi natuurlijk.:)
    Bedankt voor de info !

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.