4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Nieky

Wallet sync

Eindelijk maar eens wallet aangeschaft. Ook gelijk maar de ios app voor iphone en ipad.
    Ik was in de veronderstelling dat ik nu tussen macbook ipad en iphone probleemloos kan syncen.

Niet dus. Wat wel lukt is van macbook naar iphone. Naar ipad lukt niet. En nog vervelender van iphone naar macbook lukt ook niet. Dit moet toch kunnen via dropbox. Zoniet dan vind ik een knap waardeloze app. Moet je nog gaan bedaenken waar je laatste versie staat.

Bijdrager
    Xcode

Sterker nog, ze zijn gestopt met het ontwikkelen van deze app. Ik raad je aan om op zoek te gaan naar een alternatief (misschien Apple’s eigen iCloud Keychain?). Je kan Apple Support mailen en aangeven dat de apps niet voldoen aan je verwachtingen en dat je je geld terug wilt (vermeld ook even je Apple ID en bestelnummers). Je moet dit apart doen voor de Mac App Store en iOS App Store.

Bijdrager
    Nieky

Ok dank voor je reactie.

Nou lekker dan; wel zo’n kleine 30 euro uitgegeven. Ga ik zeker doen mijn geld terug vragen.

Bijdrager
    Nieky

Contact gehad met Apple. Keurig hoor; snel reactie en binnen een paar dagen wordt het geld teruggestort.

Wat ik zoek is een makkelijke simpele password app waar ik niet naar om hoef te kijken. Wat automatisch synct tussen al mijn apparaten; mac, ios en pc.
    (keychain voldoet niet) Wat ik wil is niet meer dan een beveiligd document wat ik overal en vanuit elk apparaat kan benaderen. Automatisch invullen ed hoeft van mij niet.
    Tips?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.