14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Dedstok

Wakoe.nl niet vindbaar in google

Hey,

Ik heb samen met 2 andere gasten sinds paar dagen de website Wakoe.nl

Ik heb de website sinds zaterdag, maar hij is nog steeds niet vindbaar in Google.

Duurt dit altijd een paar dagen voordat ie vindbaar is, of heb ik iets verkeerd gedaan met de meta tags o.i.d.?

EDIT:

Hij is nu al vindbaar, het enigste probleem is dat hij Onemorething op nr.1 zet, en daarna pas wakoe haha:P

Bijdrager
    Oost

Dat duurt wel wat langer als een paar dagen hoor;)

Je zou deze tag nog even kunnen toevoegen:

[code:1:b237d264ae]<meta name="revisit-after" content="7 days" />
    [/code:1:b237d264ae]

Gewoon geduld hebben:)

Bijdrager
    Nielsvr

Even googlen en heb geduld ;). Je komt de eerste weken/maanden in de sandbox mode terecht, dan is google je website aan het controleren op rare inhoud, en kom je maar af en toe naar voren in zoek resultaten. Na die periode verschijn je in google.

Bijdrager
    Dedstok
    ”Oost!”

Dat duurt wel wat langer als een paar dagen hoor;)

[code:1:8a3cf2c8e3]<meta name="revisit-after" content="7 days" />
    [/code:1:8a3cf2c8e3]

Gewoon geduld hebben:)

Omdat ik nieuwsgierig ben,

Wat betekent die code?
    Iets na 7 dagen nog een keer bezoeken?

Bijdrager
    SuperDriver

Idd gewoon geduld hebben met google, mijn site kwam er pas na 2 weken op.

”Mickert”

Wat betekent die code?

Hier staat het uitgelegd.

Offtopic: Je site doet trouwens vreemd bij Firefox, als ik op een link klik dan vraagt hij of ik de .swf wil openen of opslaan? Bij alle links gebeurt dat?

Bijdrager
    Dedstok
    ”SuperDriver”

Idd gewoon geduld hebben met google, mijn site kwam er pas na 2 weken op.

”Mickert”

Wat betekent die code?

Hier staat het uitgelegd.

Offtopic: Je site doet trouwens vreemd bij Firefox, als ik op een link klik dan vraagt hij of ik de .swf wil openen of opslaan? Bij alle links gebeurt dat?

@ je offtopic:
    Dat is vreemd..
    Ik zit nu achter mijn pc en macbook tegelijk,
    Maar bij beide doen ze het prima in firefox.

Ik kom gelijk bij de game en kan het spelen.

Geblokkeerd
    Anoniem

Mijn ervaring is dat een nieuwe site, mits alle meta tags e.d. in orde zijn binnen 2 a 3 weken opgenomen wordt in de google index.

Bijdrager
    KarelWillem

Er zijn hier mensen op het forum die beweren dat dat binnen 2 uur mogelijk moet zijn.:wink:

Ik heb er zelf nooit wat van gemerkt echter.

Bijdrager
    Dedstok
    ”KarelWillem”

Er zijn hier mensen op het forum die beweren dat dat binnen 2 uur mogelijk moet zijn.:wink:

Ik heb er zelf nooit wat van gemerkt echter.

Mijn andere site is gewoon te zien in Google, maar die is ook al bijna een jaar oud:P

Bijdrager
    sidartha
    ”Oost!”

[code:1:c4d5e9c9a5]<meta name="revisit-after" content="7 days" />
    [/code:1:c4d5e9c9a5]

En ook daar zijn de meningen over verdeeld…:-)

http://andrescholten.nl/index.php/de-meta-revisit-after-mythe-uitgelegd/

Inactief
    Anoniem

Die meta revisit after wordt amper tot niet gebruikt joh. Gewoon zorgen dat je veel backlinks hebt dan komt Google ook vaker langs;) . Maargoed, ga je maar eens verdiepen in SEO;)

Je site aanmelden bij Google Webmasters is ook wel handig: http://www.google.nl/webmasters/

En het duurt inderdaad ongeveer 2 weken voordat er iig 1 pagina in Google is geindexeerd. Al je pagina’s duurt wel wat langer

Bijdrager
    Dedstok
    ”JorzoR”

Die meta revisit after wordt amper tot niet gebruikt joh. Gewoon zorgen dat je veel backlinks hebt dan komt Google ook vaker langs;) . Maargoed, ga je maar eens verdiepen in SEO;)

Je site aanmelden bij Google Webmasters is ook wel handig: http://www.google.nl/webmasters/

En het duurt inderdaad ongeveer 2 weken voordat er iig 1 pagina in Google is geindexeerd. Al je pagina’s duurt wel wat langer

Thanks, zal je link ff checken:)

Inactief
    Anoniem

Paar tipjes die ik niet kon laten (om hoger te scoren in Google):

– Zorg dat je (meta) titel, description en eventueel keywords op elke pagina anders zijn (maar wel relevant voor de content die er staat)
    – Denk als de Google gebruiker en zet dus belangrijke keywords aan het begin van een titel. Blijkt dat je dan beter scoort op keywords, en je valt meer op bij zoekresultaten.
    vb: Wakoe.nl Gamen doe je hier! > Game > Tactical Assassin
    beter: Tactical Assassin Game – Wakoe.nl – Gamen doe je hier
    – Laat ook de keywords in de titel terug komen in de content. Bijvoorbeeld tussen H1 of strong tags.

Asjeblieft:p

Bijdrager
    Dedstok
    ”JorzoR”

Paar tipjes die ik niet kon laten:

– Zorg dat je (meta) titel, description en eventueel keywords op elke pagina anders zijn (maar wel relevant voor de content die er staat)
    – Denk als de Google gebruiker en zet dus belangrijke keywords aan het begin van een titel. Blijkt dat je dan beter scoort op keywords, en je valt meer op bij zoekresultaten.
    vb: Wakoe.nl Gamen doe je hier! > Game > Tactical Assassin
    beter: Tactical Assassin Game – Wakoe.nl – Gamen doe je hier
    – Laat ook de keywords in de titel terug komen in de content. Bijvoorbeeld tussen H1 of strong tags.

Asjeblieft:p

Bedankt:)
    Zal er morgen even mee aan de slag gaan, heb net mijn macbook opgeruimd en daar heb ik de bestanden op staan;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.