6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    monsterke

wacom tekentablet voor zowel PC als Mac ?

mijn vader heeft net een Wacom Tekentablet gekocht voor zijn PC

kan ik dat op een powerbook ook aansluiten door

enkel andere drivers te downloaden ?

Bijdrager
    Freek.

Tuurlijk kan dat. Software zit er ook op cdrom bij.
    Ff een andere opmerking: Komt er bij jou een vraag op en kwak je dat direct op t forum of zoek je eerst zelf even op MacOSX.nl en andere sites (bv leveranciers)? Heb t idee dat je niet errug zelfzoekerig bent:roll: .

Bijdrager
    sabine

Je Wacom is voor zowel PC als Mac bruikbaar. Als je met OS X werkt hoef je niet eens een driver te downloaden, en kun je gewoon inpluggen. Maar driver staat ook op cd en kan je wel installeren ivm de instelling van je tablet om die overeen te laten komen met je scherm (dat had ik als probleem)

Bijdrager
    bassbug

Hangt er vanaf. Er zijn van die modellen die alleen op een PC werken. Het zijn wel kleine modellen die speciaal voor de ‘business user’ zijn gemaakt. Alle tabletten met een USB aansluiting werkt ook op de Mac. Check ff op de site van Wacom zou ik zeggen.

Bijdrager
    monsterke

thanks voor de info…

ja soms gewoon geen zin om zelf te zoeken maar wel om sociaal contact te zoeken op het forum :D
    my bad :evil:

Bijdrager
    passenger

Alle Wacoms werken op de Mac, behalve de Volito. Maar dat is eerlijk gezegd een klerending, dat nogal snel verslijt. Ben net met de Graphire 3 begonnen, niet verkeerd. Wel enorm wennen…

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.