4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    mbaert

Wacom reageert af en toe niet

Erg vervelend, ik gebruik de wacom A4 met pen constant (dus geen muis). Dit is m.i. perfect om mee te werken, geen kans op RSI wat ik met dezelfde hand en muis wel heb gehad. Alleen…. de laatste tijd verdwijnt de cursor op m’n scherm. Met de pen krijg ik ‘m dan niet meer zichtbaar, ook omdraaien (gum) helpt dan niet. Enige oplossing is dan de muis even bewegen en hop, daar is de cursor of pijltje weer. Vreemd en behoorlijk irritant gedrag. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Bijdrager
    reneo

Welke wacom heb je? Intuos, graphire of een bambo? Je kan even kijken op url=http://www.wacom.com/productsupport/select.cfm]de amerikaanse site van wacom[/url], daar kan je vaak nieuwere drivers downloaden dan op de nederlandse site.
    Anders kan het ook nog zijn dat je pen of de tablet stuk is. Met een wacom-bambo is dat nog niet zo’n gek idee, aangezien dat echt een goedkoop geproduceerd ding is…

Bijdrager
    nookie

Trek je muis eens uit de computer en kijk of het probleem zich dan ook nog voordoet.

Bijdrager
    mbaert
    ”nookie”

Trek je muis eens uit de computer en kijk of het probleem zich dan ook nog voordoet.

Enige verschil is dan dat ik de pijl of cursor kwijt blijf…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.