4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Joop Vos

Wacom Intuos 2 versus Safari, Firefox … help!

De laatste maanden krijg ik steeds meer ‘spinning wheels’ wanneer ik met m’n (wacom)pen aan het surfen (Safari, Firefox) ben. Het lijkt erop alsof de browsers (!) zich verslikken in de hoeveelheid opdrachten (penklikken!) die ze moeten verwerken. Met de gewone muis geen problemen. Laatste OS (10.5.5) en laatste driver (Wacom) zijn ge├»nstalleerd. Vaak zit er niets anders op dan het systeem te stoppen met de powerknop …

De vraag is of er leden zijn die soortgelijke ‘problemen’ kennen. En natuurlijk vooral hoe ze het e.e.a. hebben ‘opgelost’!

Bijdrager
    double-D

je kan altijd safari opnieuw instellen.. misschien dat dat helpt?
    mozzilla ook cookies verwijderen etc.

Bijdrager
    Martijn Snels

Wat zegt de console.app?

Bijdrager
    Joop Vos

@martijn > nooit eerder aan gedacht om dat eens te bekijken. Zag dat er verdacht veel errors waren m.b.t. Ittec … een contextuele plug-in die ik al een tijdje niet meer gebruikte … dacht ik! Via Spotlight het e.e.a. opgezocht en gedelete. Plus toch maar weer eens via Disk Utility de permissies hersteld. Een herstart en zit al een hele werkdag al surfend te wachten op een draaiend wiel. Met een slag om de arm lijkt het erop dat het probleem is opgelost … dank!

:)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.