8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Jos Smeets

Wacom en Painter 12

Mijn Wacom pen loopt enorm achter in Painter 12, bij Painter Essentials 5 gaat het perfect. Ik heb hierover contact gezocht met Wacom, maar ze zijn niet zo van terug mailen…Iemand ervaring hiermee? Heb zowel een oude Wacom Bamboo als een nieuwe INtuo

Bijdrager
    IGBA

Dat hoeft natuurlijk niet aan Wacom te liggen. Painter 12 is al behoorlijk oud, en voor zover ik heb kunnen nagaan geeft het programma al sinds Lion problemen op dit vlak: https://discussions.apple.com/thread/5856838

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je nu eens gewoon een iPad pro aanschaft…

Geblokkeerd
    Anoniem

en anders kun je natuurlijk ook altijd even upgraden naar de laatste versie painter 2016

Bijdrager
    ozzie X

Volgens mij ben je hier een illegale download aan het promoten Shyos.

Geblokkeerd
    Anoniem

euh sorry verkeerde link, hier is de juiste: Corel Painter 2016:-o

Bijdrager
    Jos Smeets

Dank voor de pogingen, ik heb ondertussen al contact gehad met Corel UK en alles is dik in orde. Via het regelpaneel van Wacom moest het voorkeuren bestand van alle users worden verwijderd, “klaar is kees”. Alles heeft te maken met de update El Capitan 10.11.2 aldus de medewerker. Jammer dat sommige lezers niet goed kunnen lezen… het gaat hier steeds om legale software. De update naar versie 16 kost nog altijd een kleine 99 euro. Bij Corel kunnen ze niet garanderen of El Capitan dan geen problemen veroorzaakt… Het is soms een “kip …eiprobleem”, wie moet er nu voor wie een aanpassing maken? Apple of Third Parties.???

Bijdrager
    KarelWillem

Apple kan vanzelfsprekend niet voor ‘aanpassingen’ zorgen voor alle software die er op de wereld is.

Het is aan softwarefabrikanten om te zorgen dat hun software draait op de beschikbare OS-en.
    Zo is het al decennia, en zo zal het ook altijd blijven.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.