30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:

Bijdrager
    imathijs

Wachtwoord wijzigen OMT

Hoi,
    Ik wil graag mijn wachtwoord wijzigen binnen OMT, maar waar kan dat eigenlijk? Zo krijg ik bij ‘Instellingen’ een lege pagina te zien. Zowel in Safari als in Chrome. Kan dit kloppen?

In 1Password krijg ik overigens de melding over de website van OMT:
    ‘This password has been compromised in a data breach according to haveibeenpwned.com. Change your password.’

Groet, Mathijs

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand geleden door  imathijs.

Bijdrager
    Shmoo

Moet je Night even je wachtwoord geven dan zal hij het voor je wijzigen. 🙂

Bijdrager
    imathijs

<p class=”cite”>Shmoo op 13 februari 2019 om 15:35</p>
    Moet je Night even je wachtwoord geven dan zal hij het voor je wijzigen. 🙂

Hmmm… is dat met een sarcastische ondertoon, of de treurige waarheid?

Bijdrager
    Maikelw

Ik denk een combinatie van beide 🤣🤣

Bijdrager
    McPim

<p class=”cite”>imathijs op 13 februari 2019 om 15:32</p>
    Zo krijg ik bij ‘Instellingen’ een lege pagina te zien. Zowel in Safari als in Chrome. Kan dit kloppen?

Ja klopt, de treurige waarheid hier helaas. Maar een ww op een forum, dat is toch niet zo belangrijk…..?

Bijdrager
    TheBigZ

imathijs op 13 februari 2019 om 15:32
    In 1Password krijg ik overigens de melding over de website van OMT:
    ‘This password has been compromised in a data breach according to haveibeenpwned.com. Change your password.’

OMT zelf is niet gehacked.

https://haveibeenpwned.com/PwnedWebsites

Misschien dat je je hetzelfde wachtwoord op andere websites gebruikt hebt?

Moderator
    Pete.Z

In principe kunnen wij dat voor je veranderen, maar hoe wenselijk is dat met een wachtwoord….beter wachten op de nieuwe forum software      en het dan zelf doen.

………

Bijdrager
    koen

Volgende week?

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>Pete.Z op 13 februari 2019 om 17:47</p>
    In principe kunnen wij dat voor je veranderen, maar hoe wenselijk is dat met een wachtwoord….beter wachten op de nieuwe forum software      en het dan zelf doen.

………

Over 5 jaar dus?

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@vuurvreter,

Niet zo optimistisch….

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 13 februari 2019 om 20:00</p>
    @vuurvreter,

Niet zo optimistisch….

Sorry!!

Bijdrager
    Shmoo

En dan te bedenken dat het probleem oplossen van het niveau brugklassers is. Vreselijk dit soort mensen.

Ik vraag mij af hoe dat gaat als je voor de migratie je account wilt opheffen.

Moderator
    Night

Heel die backend functionaliteit rammelt aan alle kanten. Stuur je iemand en PB terug dan wordt die nooit meer verstuurd/ontvangen. pfff

Bijdrager
    Shmoo

Hoe zou dat komen denk je? 🙄

Bijdrager
    McPim

Ik heb nooit begrepen hoe iets opgeleverd is (de nieuwe forumsoftware) en de fouten vervolgens niet gefixt worden. Wat is dat voor een bizar contract geweest? “Nee het werkt allemaal nog niet maar toch bedankt voor alles hè! Top, de factuur is betaald hoor!! We redden het wel! Dooeeei 👍🏻”….

Moderator
    Night

Was het maar zo eenvoudig. Het ergste is dat het allemaal in-house bij WPK wordt ‘geregeld’. Ik Raymon dan ook een verzoekje gestuurd er toch maar eens naar te laten kijken. Vooral ook omdat OMT 3.0 naar het zich nu laat aanzien ook nog wel even op zich laat wachten 🙁

Of krijgen  we binnenkort nóg een vacature in de menubalk te zien, ditmaal voor een WordPress “Engineer”? 🤣

Bijdrager
    McPim

Aha.. Wat een prutsers dan. En het geeft blijkbaar aan dat ‘het forum’ ze verder worst zal wezen. Zolang die paar die-hards het een beetje levend houden is het goed. Beter een vacature voor een CEO WPK in de menubalk zetten 🤕.

Moderator
    Night

LOL, was dat inmiddels niet de Telegraaf groep?

Bijdrager
    McPim

😭 ik kan het niet meer bijhouden 🙃

Bijdrager
    Shmoo

Raymon zei onderlaatst dat het geen backend maar meer front-end developers waren. Daar geloof ik ook geen * van. Ik denk dat het gewoon jongens zijn, of één iemand is, die een hele andere opleiding heeft gedaan dan iets met development en gewoon 12 sites heeft gemaakt in zijn vrije tijd. De fouten die gemaakt worden zijn echt niet van hoog niveau en hebben meer met gebrek aan inzit te maken dan met kennis van zaken.

Soms denk ik wel eens dat het bij WPK op kantoor een grote bende is waar gewoon alles mogelijk is. Als je vandaag niet komt opdagen omdat je geen zin hebt dan zal morgen niemand vragen waar je gisteren was. Dat idee krijg je er wel bij wanneer mensen dit soort werk kunnen afleveren en alles maar gewoon aan blijft modderen.

Bijdrager
    McPim

True. Maar zoals ik al zei, het is maar net welke prioriteit je eraan hangt. En die was (is) blijkbaar niet heel hoog. Wat ik nog begrijp ook trouwens, want wie zit er nog op een ‘forum’ tegenwoordig. Doet me een beetje aan ‘Antje uit Eschede die Hyves mist‘ denken, dat zijn wij binnenkort. Zitten we straks bij elkaar op de koffie Shmoo 🤦🏻‍♂️.

Moderator
    Night

Gezellig. Neem aan dat Shmoo dan wel even voor een puntje echte Limburgse vlaai zorgt:-)

Bijdrager
    Shmoo

Ja dat wel, maar ik doe niet aan afspraakjes maken. Daar komt ‘friends met benefits’ van, en ik heb al eentje waar ik de zorgpremie voor betaal. 😉

Overigens is de voorkant van de site ook zwaar dramatisch hoor. Het is echt niet alleen het forum.

Bijdrager
    McPim

Hè jammer, doen we het bij mij. Laat ik nou ook verstand van vlaai hebben 😝, maar het is wel een end, voor Shmoo.

Geblokkeerd
    Anoniem

Weet iemand hoe je je account op kan zeggen? Ik heb “ze” al gemaild en er om gevraagd hier op de site maar komt geen respons.

Bijdrager
    koen

De enige oplossing op dit moment is zover ik weet gewoon niet meer inloggen.

Moderator
    Night

Of mij een PB sturen met daarin het verzoek. Dan wordt je account per direct verwijderd, @sonic1984

Geblokkeerd
    Anoniem

Done!

was lid sinds 6 feb 2008 zie ik.

Gezien het feit dat deze site dood is qua kwaliteit van artikelen en functionaliteit scheiden onze wegen hier. Wel heel jammer dat het zo ver afgezakt is.

Succes allemaal !

Moderator
    Night

Zoals je ziet is je account verwijderd. Al je posts blijven echter bestaan onder de geblokkeerde gebruikersnaam ‘anoniem’, teneinde de forum-continuïteit niet te beïnvloeden.

Geblokkeerd
    Anoniem

<p class=”cite”>Night op 14 februari 2019 om 16:50</p>
    Of mij een PB sturen met daarin het verzoek. Dan wordt je account per direct verwijderd, @sonic1984

Verwijder mijn account ook maar.
    Lid sinds 10 januari 2008

PB volgt verstuurd!!

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  Anoniem.
30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.