6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    jan367

wachtwoord verwijderen uit Safari

In Apple Safari 5.0.3 zijn een aantal gebruikersnamen en bijbehorende wachtwoorden opgeslagen in de rubriek ‘voorkeuren–>gebruikersnamen’.
    Recentelijk heb ik een paar gebruikersnamen/wachtwoorden gewijzigd, maar sommige oude gegevens kan ik op geen enkele wijze verwijderen uit de rubriek ‘voorkeuren’. Lastig omdat bij opnieuw inloggen op een beveiligde site de oude gegevens steeds naar voren komen. Hoe en waar kan ik die oude gegevens definitief verwijderen?

Bijdrager
    Macosxachist

Mogelijk dat die gegevens ook in cookies van die sites zitten.

Bijdrager
    michelvdb

Doorzoek je Sleutelhanger. Ook daar zitten er.

Bijdrager
    bouncer

Verwijderen uit Sleutelhangertoegang app.

Bijdrager
    michelvdb

Zoals ik ook al schreef…

“Bis repetita placent”.
    :)

Bijdrager
    jan367

Hartelijk dank voor de reacties. Aan het feit dat alle namen en wachtwoorden opgeslagen zijn in het hulpprogramma ‘Sleutelhangertoegang’ had ik geen moment gedacht. Inderdaad daar stonden o.a. die twee bewuste gebruikersnamen en wachtwoorden. Ik heb ze daaruit verwijderd en kwamen daarna niet meer als ongewenste invulmogelijkheid te voorschijn.
    Wat ik wel vreemd vind, is dat ik wel een aantal andere gebruikersnamen en wachtwoorden op de normale gebruikelijke wijze uit Safari kan verwijderen en dit tweetal absoluut niet. Nu gelukkig is het dus wel gelukt met jullie steun.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.