-
Q:
Wachtwoord vergeten Help!!!
Ik heb een groot probleem, mijn eMac gaf wat problemen dus ik besloot OSX opnieuw te installeren, nadat de mac is opgestart verschijnt mijn accountnaam en een veld waar ik mijn wachtwoord moet invoeren, maar die weet ik niet meer want ik gebruik hem nooit, ik zet mijn computer altijd uit of ik zet hem in de sluimerstand en dus nooit uitloggen.
Kan ik op één of andere manier dat omzeilen zonder dat ik mijn gegevens kwijt raak.Help me please.
Tres
Miscchien de computer via Firewire aansluiten op een andere Mac, en dan
opstarten met T? Dan ziet de andere computer namelijk alleen de HD,
en kun je dacht ik de bestanden kopiëren.Maar een oplossing om in die computer te komen terwijl je je WW vergeten
bent weet ik niet…. ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je een
WW maakt, en die dan terstond vergeet(sorry, ’t is een redelijk grappige
situatie voor een outsider)Ik ga in ieder geval een van deze twee opties proberen.
De reden waarom ik mijn wachtwoord niet weet is omdat ik het gewoon nooit gebruik en twee jaar geleden heb ik een wachtwoord bedacht en nooit opgescheven, best stom.
Maar in ieder geval thanx voor de tips.Gr.
Tres”Petje””DarkRaverNL””Petje”wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?
Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:
Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.
Haha, darkraver is ook snel
”DarkRaverNL””Petje””DarkRaverNL””Petje”wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?
Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:
Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.
Haha, darkraver is ook snel
Ja dat blijkt. Hahahaha
”Tres”Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden
Als we dan toch bezig zijn, als je de computer uitzet dan log je uit, maar je mac staat waarschijnlijk op automatisch inloggen, vandaar dat je het nooit gemerkt heb.
@Tres
Lekker…iedereen probeert op zijn manier te helpen (en soms met een grapje). Dat kan zijn met meteen een oplossing of gewoon een tip om de volgende keer iets niet te doen. Ga jij lekker bijdehand lopen doen.Ooit gehoord van netiquette? Duidelijk niet. Ik denk dat je op deze manier niet veel respons op je vraag zal krijgen. Ik zou je – als ik het antwoord wist – in ieder geval niet helpen. Leer eerst maar eens een vraag stellen op het forum.
Edit: anderen waren natuurlijk weer sneller
/Edit
@Tres:
Moven, je bent op het verkeerde forum. Voor dit soort niet-bemoeizieke antwoorden bel je maar lekker met Apple. Reacties zul je hier iig weinig meer krijgen voorspel ik.Tres:
Waarom geef je trouwens niet ‘gewoon’ antwoord op de vraag van onder andere petje. Het was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk. Het is best relevant voor de meelezers om te achterhalen wat precies je probleem met de installatie/wachtwoord is.
En ervaring leert dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn…
Groet,
Marius”Tres”JWB, nog wat te melden of gaan we commentaar geven?
Hallo zeg…doe even normaal! Komt hier net kijken en begint gelijk een beetje eigenaardig te doen. Misschien moet je maar even wieberen naar een forum waar ze dit soort manieren wel op prijs stellen. Hier gaan we gewoon, normaal met elkaar om!
En aangezien er al wat oplossingen zijn aangedragen, is dit misschien wel een heel mooi moment…
JWB: je hebt gelijk, maar ik heb al een PB gestuurd, en verder hier publiek en vriendelijk gevraagd of we kunnen stoppen met het ontketenen van een flamewar.
Tres heeft z’n PB gehad, en daarmee is nu even de kous af. Ok?
Bedankt
Mariusp.s. Tres heeft ook gereageerd.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.