30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)
  • Q:
    Bijdrager
    Tres

Wachtwoord vergeten Help!!!

Ik heb een groot probleem, mijn eMac gaf wat problemen dus ik besloot OSX opnieuw te installeren, nadat de mac is opgestart verschijnt mijn accountnaam en een veld waar ik mijn wachtwoord moet invoeren, maar die weet ik niet meer want ik gebruik hem nooit, ik zet mijn computer altijd uit of ik zet hem in de sluimerstand en dus nooit uitloggen.
    Kan ik op één of andere manier dat omzeilen zonder dat ik mijn gegevens kwijt raak.

Help me please.

Tres

Bijdrager
    basiel

opstarten met installatie cd en daar is een van de opties passwoord wijzigen.

Groetjes
    Basiel

Geblokkeerd
    Anoniem

Miscchien de computer via Firewire aansluiten op een andere Mac, en dan
    opstarten met T? Dan ziet de andere computer namelijk alleen de HD,
    en kun je dacht ik de bestanden kopiëren.

Maar een oplossing om in die computer te komen terwijl je je WW vergeten
    bent weet ik niet…. ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je een
    WW maakt, en die dan terstond vergeet :roll: (sorry, ’t is een redelijk grappige
    situatie voor een outsider)

Bijdrager
    Tres

Ik ga in ieder geval een van deze twee opties proberen.
    De reden waarom ik mijn wachtwoord niet weet is omdat ik het gewoon nooit gebruik en twee jaar geleden heb ik een wachtwoord bedacht en nooit opgescheven, best stom.
    Maar in ieder geval thanx voor de tips.

Gr.
    Tres:)

Bijdrager
    505

Heb je wel al wat wachtwoorden geprobeerd?

Veel mensen gebruiken nl voor alles een zelfde wachtwoord, of misschien heb je wat wachtwoorden die je veel gebruikt?

Succes.

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ps je raakt wel al je wachtwoorden in je KeyChain kwijt…

Bijdrager
    Petje

ik begrijp het niet!
    wilde je ons vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?
    Hoe kun je anders opstarten zonder je wachtwoord te gebruiken, en dan niet te vergeten bij installatie van progjes wordt ook altijd jou ww gevraagt.

Bijdrager
    DarkRaverNL
    ”Petje”

wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?

Kan toch op automatisch inloggen hebben gestaan… :innocent:

Bijdrager
    Petje
    ”DarkRaverNL”
    ”Petje”

wilde je ons dus vertellen dat jou emac al 2 jaar aanstaat zonder deze uit te zetten?

Te snel gereageerd! Ik was mijn bericht al aan het uitbreiden.

Bijdrager
    DarkRaverNL
    ”Petje”
    ”DarkRaverNL”
    ”Petje”

Haha, darkraver is ook snel :evil:

Bijdrager
    Petje
    ”DarkRaverNL”
    ”Petje”
    ”DarkRaverNL”
    ”Petje”

Haha, darkraver is ook snel :evil:

Ja dat blijkt. Hahahaha

Bijdrager
    Tres

Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden

Bijdrager
    JWB
    ”Tres”

Eerste bericht goed lezen en dan pas reageren, en het liefst nuttige reacties en meningen aub lekker voor jezelf houden

Zooooo, ook welkom op dit forum!

Bijdrager
    DarkRaverNL
    ”Tres”

Als we dan toch bezig zijn, als je de computer uitzet dan log je uit, maar je mac staat waarschijnlijk op automatisch inloggen, vandaar dat je het nooit gemerkt heb.

Bijdrager
    Tres

JWB, nog wat te melden of gaan we commentaar geven?

Bijdrager
    DarkRaverNL
    ”Tres”

Zo tering, wat een arrogantie…:x

Bijdrager
    Tres

Thanx DarkraverNL

Bijdrager
    Marius1976
    ”Tres”

Rustig aan… de mensen doen hier vooral hun best om te helpen.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    Marius1976
    ”Tres”

Zie PB.

Groet,
    Marius

Bijdrager
    DarkRaverNL

We zijn hier alleen maar om te helpen hoor, ik weet niet waarom je zo doet, maar we hebben toch allemaal duidelijk je eerste bericht gelezen, blijkbaar had je mijn en Petje’s berichten niet goed gelezen…

Bijdrager
    arieboomsma

@Tres
    Lekker…iedereen probeert op zijn manier te helpen (en soms met een grapje). Dat kan zijn met meteen een oplossing of gewoon een tip om de volgende keer iets niet te doen. Ga jij lekker bijdehand lopen doen.

Ooit gehoord van netiquette? Duidelijk niet. Ik denk dat je op deze manier niet veel respons op je vraag zal krijgen. Ik zou je – als ik het antwoord wist – in ieder geval niet helpen. Leer eerst maar eens een vraag stellen op het forum.

Edit: anderen waren natuurlijk weer sneller;) /Edit

Bijdrager
    Tres

Het is geen arrogantie, ik verwacht dat ik op dit forum reacties krijg die to the point zijn en niet dat mensen met een bemoeizieke geest nutteloze info en opmerkingen gaan maken, anders heeft zo’n forum geen zin lijkt mij

Bijdrager
    arieboomsma

@Tres:
    Moven, je bent op het verkeerde forum. Voor dit soort niet-bemoeizieke antwoorden bel je maar lekker met Apple. Reacties zul je hier iig weinig meer krijgen voorspel ik. :x

Bijdrager
    Tres

En dat bepaalt jij?

Bijdrager
    Marius1976

Tres:

Waarom geef je trouwens niet ‘gewoon’ antwoord op de vraag van onder andere petje. Het was ook het eerste wat ik dacht eigenlijk. Het is best relevant voor de meelezers om te achterhalen wat precies je probleem met de installatie/wachtwoord is.

En ervaring leert dat je met stroop meer vliegen vangt dan met azijn…

Groet,
    Marius

Bijdrager
    Marius1976

Mensen ik stel voor dat we verder niet meer gaan flamen. Los van de onwenselijkheid ervan, het is ook offtopic.

Laten we terug gaan naar het probleem over het wachtwoord.

Bedankt voor de medewerking.
    Marius

Bijdrager
    DarkRaverNL

Ja, mijn mailbox word ook beetje gespamt.

Bijdrager
    JWB
    ”Tres”

Hallo zeg…doe even normaal! Komt hier net kijken en begint gelijk een beetje eigenaardig te doen. Misschien moet je maar even wieberen naar een forum waar ze dit soort manieren wel op prijs stellen. Hier gaan we gewoon, normaal met elkaar om!

En aangezien er al wat oplossingen zijn aangedragen, is dit misschien wel een heel mooi moment…

Bijdrager
    Marius1976

JWB: je hebt gelijk, maar ik heb al een PB gestuurd, en verder hier publiek en vriendelijk gevraagd of we kunnen stoppen met het ontketenen van een flamewar.

Tres heeft z’n PB gehad, en daarmee is nu even de kous af. Ok?

Bedankt
    Marius

p.s. Tres heeft ook gereageerd.

Bijdrager
    JWB
    ”Marius1976″

JWB: je hebt gelijk, maar ik heb al een PB gestuurd, en verder hier publiek en vriendelijk gevraagd of we kunnen stoppen met het ontketenen van een flamewar.

Tres heeft z’n PB gehad, en daarmee is nu even de kous af. Ok?

Bedankt
    Marius

p.s. Tres heeft ook gereageerd.

Ok

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.