16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    Steff

Wachtwoord veranderen onmogelijk

Het is hier onmogelijk om je wachtwoord te veranderen. Ik krijg een vreemde foutmelding waar ik geen verstand van heb dus als iemand van het beheer daar naar wil kijken. Graag.

:)

Bijdrager
    Blieper

Opstarten van de SysteemDVD en dan via het menu Wachtwoord veranderen!

Bijdrager
    solutions
    ”Blieper”

Opstarten van de SysteemDVD en dan via het menu Wachtwoord veranderen!

Werkt dat ook op dit forum? Cool! :evil:

Bijdrager
    Blieper

JA, dat is dus de vraag, of hij bedoelt “Hier bij mijn Mac” of “Hier op dit forum”!!??!! :wink:

Moderator
    Poezenbeest

Het is een bekend probleem op het forum… dus daar zal het wel over gaan… en daarnaast had dit draadje anders ook onder OSX moeten staan.

Tip: verander in ieder geval nooit je wachtwoord en e-mailadres in dezelfde handeling. Verander dan eerst je e-mailadres en kijk of dat werkt. Als je er zeker van bent dat dat werkt, probeer dan je wachtwoord pas te veranderen. Het kan namelijk zijn dat een van beide namelijk niet goed verwerkt wordt en dan heb je een probleem met je account.

Problemen met inloggen e.d. kunnen gestuurd worden naar forum @ ondermorething.nl. Op dat account lezen de beheerders mee en heb je het snelst een antwoord of oplossing.

Bijdrager
    Pieterr
    ”Zerk”

Problemen met inloggen e.d. kunnen gestuurd worden naar forum @ ondermorething.nl. Op dat account lezen de beheerders mee en heb je het snelst een antwoord of oplossing.

Is dit een typo, of klopt dit domein echt?

Bijdrager
    1984
    ”Zerk”

Als het op dat adres niet lukt probeer deze dan [email protected]:wink:

Moderator
    Poezenbeest

forum @ onemorething dus… ik weet niet wat er onder meer dingen zit…

Bijdrager
    Rub3n

Toch vreemd, dat dit niet werkt.
    Is het phpBB systeem op deze site dan zo “vervuild” door eigen code dat er dingen niet meer werken?

Bijdrager
    JDVM
    ”Rub3n”

Toch vreemd, dat dit niet werkt.
    Is het phpBB systeem op deze site dan zo “vervuild” door eigen code dat er dingen niet meer werken?

Ja, zie bijvoorbeeld ook dit topic.

Bijdrager
    Steff
    ”Zerk”

forum @ onemorething dus… ik weet niet wat er onder meer dingen zit…

”1984″
    ”Zerk”

Als het op dat adres niet lukt probeer deze dan [email protected]:wink:

Als ik daar iets naar toe stuur heb ik het gevoel dat het ongelezen de prullenbak in gaat. Er begint steeds minder hier te werken! Het begon al met het invullen van je geboortedatum dus ben ik nu veel te oud voor mijn echte leeftijd. Nu is het veranderen van mijn wachtwoord mogelijk, heb het net getest, maar er komt een behoorlijke fout op het scherm te staan.

Is het niet mogelijk om een update te doen op bestaande bestanden heren van het beheer?!

Bijdrager
    Steff

Ziet er niet uit dat er iets aan gaat gebeuren. Geen enkele reactie van iemand in het beheer.

Bijdrager
    DouweM

Zoals onderaan het forum te zien is, draait het hier op een versie van phpBB uit 2002. Een hele oude versie van phpBB dus, met ongetwijfeld veel bugs… Waarschijnlijk wordt bij de nieuwe OMT wel een nieuwere versie gebruikt, maar dat lijkt steeds meer Vaporware te worden…

Bijdrager
    Rub3n

aan een copyright kun jij niet zien hoe oud de versie is.

Misschien is dit wel de nieuwste versie van phpBB2 (die voor 3 uitkwam)

Kun je aan een copyright niet zien.

Bijdrager
    DouweM

Nee, op zich niet. Maar ik weet dat de nieuwe phpBB-versies er Copyright 2008 ofzo onder hebben staan.

Bijdrager
    Steff

Ach laat ook maar dat je je leeftijd en je wachtwoord niet kunt veranderen. Dan doen je gebruikers dat toch lekker niet. Ondertussen wel pochen in je podcast over ‘the community’ maar fouten in je systeem oplossen hoo maar.

Succes met het maken van een Kerstspecial OMT podcast. :|

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.