3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    ivanwoerkom

wachtwoord updates App/iTunes Store wordt niet geaccepteerd. Nieuwe aankopen wel

Hallo,

Als ik op mijn iPhone 6 in AppStore (iTunes Store) updates wil downloaden zegt hij “Apple ID of wachtwoord is niet juist”, wat wel goed is. Als ik een nieuwe aankoop doe wordt het wel geaccepteerd. Op een gegeven moment is mijn account wegens veiligheidsredenen geblokkeerd. Dit heb ik via de website weer geactiveerd. Het probleem blijft. Ik heb in instellingen uitgelogd met mijn Apple ID en opnieuw ingelogd.

Ik weet niet meer wat ik wel kan doen. Iemand een idee?

Alvast bedankt voor het meedenken

Sleutelbeheerder
    Night

Wellicht heb je in het verleden voor (sommige) apps in de update lijst een ander account gebruikt, bv. van een familielid.
    Het makkelijkst is dan om de apps in de update lijst te verwijderen van je iPhone en ze opnieuw (met het juiste account) te downloaden.
    Dan heb je hier in de toekomst ook geen problemen meer mee én je hebt gelijk de laatste versie.

Controleer wel eerst even of de apps (indien het betaalde apps zijn) wel in je aankopenlijst staan.

Bijdrager
    ivanwoerkom

Hallo Night,

Ik heb altijd een @icloud.com inlog gehad en op een gegeven moment werd dit een @me.com. Bij het ene wachtwoord moest het beginnen met een kleine letter en bij de andere met een hoofdletter. Inmiddels kan je niet meer wisselen. Als ik inlog met @icloud wordt het vanzelf @me.

Het is heel raar. Het zijn aankopen geweest (o.a. Week Cal en Gratitude). Op mijn iPad staan ze nog gewoon en kan ik de updates doen, in mijn iPhone niet. Ze staan ook niet bij aankopen.

Nog een idee?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.