21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    probleempje

wachtwoord macbook pro

Adobe flashplayer verdwenen van mij macbook pro. Ik krijg dat niet opnieuw geinstalleerd want dan wordt mijn wachtwoord gevraagd.
    Heb mijn macbook helemaal klaar voor gebruik gekocht en dus geen idee.
    Instructie luid om installatie cd erin te doen, naar hulpprogramma’s te gaan….so far so good….maar daarna zou ik naar wachtwoord instellen moeten…..alleen dat is niet te zien.
    Wat nu?
    Hoop dat iemand me kan helpen.
    Bedankt alvast

Bijdrager
    stavos

Gaat het om een tweedehands MacBook Pro?

Bijdrager
    Thrust

Waar heb je deze Macbook gekocht dan? Als het goed is krijg je als je voor het eerste je macbook aan zet een intro waar je alles kan instellen. Als ie van een Apple premium reseller komt zou ik het hun mooi laten oplossen.

Bijdrager
    moller

verdacht…

Bijdrager
    probleempje

Nee, het is (’t ja was) een nieuwe. Gekocht einde 2009 bij iFactors in Rotterdam. Had ook al gedacht o gewoon bij ze langs te gaan.
    Moet ik hem misschien gewoon helemaal opnieuw installeren met die CD? Ik ben beetje ongerust dat dit niet helpt en/of niet goed gaat.

Bijdrager
    Hansi2124

Tekst weggehaald. Zou inderdaad van de vrachtwagen kunnen zijn gevallen.
    Zo niet: dan toch maar langs iFactors met de bon en Mac gaan.

Bijdrager
    vraptor

Is dit de eerste keer dat je iets installeert in die 2,5 jaar? Heb je ook nog nooit een software update gedraaid? Dan vraagt hij ook om een wachtwoord. Ik zeg t niet gauw, maar dit is inderdaad verdacht.

Bijdrager
    sven551

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Tekst verwijderd i.v.m. onduidelijke herkomst Mac.[/mod]

Bijdrager
    probleempje
    vraptor op 23 mei 2012

Is dit de eerste keer dat je iets installeert in die 2,5 jaar? Heb je ook nog nooit een software update gedraaid? Dan vraagt hij ook om een wachtwoord. Ik zeg t niet gauw, maar dit is inderdaad verdacht.

Nee, dat is niet de eerste keer, onlangs (paar dagen geleden) hele update gedraaid, en toen vroeg hij niets, maar het is wel sindsdien dat de flashplayer verdwenen is. Ik begrijp het dus hoe langer hoe minder.
    Ik durf daarom nog niet zomaar het hiernavolgende advies te volgen, want ik ben echt een leek en als er iets misgaat weet ik het helemaal niet meer. Ik zal daar ook nog even reageren.

Bijdrager
    probleempje

Hartelijk dank ook voor deze reactie. Ik aarzel een beetje gelet op vorige persoon die reageerde en omdat ik geen technisch verstand heb van computers. Vooral stappen 5 en 6 doen me twijfelen. Ik ben bang dat hij niets meer doet wanneer ik hieraan begin. En van 11 heb ik nog helemaal nooit gehoord.
    Misschien toch maar een keer langs iFactors?

Bijdrager
    probleempje

Mededeling over vrachtwagen begrijp ik helemaal niet….wat bedoelt u?

Hansi2124 op 23 mei 2012

Tekst weggehaald. Zou inderdaad van de vrachtwagen kunnen zijn gevallen.

Zo niet: dan toch maar langs iFactors met de bon en Mac gaan.

Bijdrager
    Thrust

Gestolen, gejat, ontvreemd;)

Ik zou terug gaan naar iFactors en hun het laten regelen. Kan er niks mis gaan ook.

Bijdrager
    SjorsSnoeren

Thrust +1, dit soort threads eindigen daar vaak wel op. Btw: “Nee, het is (’t ja was) een nieuwe. Gekocht einde 2009 bij iFactors in Rotterdam. Had ook al gedacht o gewoon bij ze langs te gaan.” een nieuwe, die je al 2 jaar hebt en je t wachtwoord niet van weet, hmmmm

Bijdrager
    Moriarty

Al eens geprobeerd niets in te vullen en op ok te klikken?!

Bijdrager
    Hansi2124
    probleempje op 23 mei 2012

Misschien toch maar een keer langs iFactors?
    Ja, zeker als je van punt 11 (wat ik inmiddels heb verwijderd) geen kaas hebt gegeten zou ik er van af blijven. Bovendien stel je het zelf ook nog voor….

Graag nu alleen het resultaat hiervan in het topic plaatsen; geen tips meer geven voor TS. Dit zoals eerder gesuggereerd dat het niet helemaal duidelijk is voor anderen wat de herkomst is van deze Mac.

Bijdrager
    MBPuser
    sven551 op 23 mei 2012

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Tekst verwijderd i.v.m. onduidelijke herkomst Mac.

Sommige mensen hebben geen bord voor hun kop maar een pantserplaat

Bijdrager
    sven551

wtf, bedoel je met

Gemodereerd door Hansi2124Tekst verwijderd i.v.m. onduidelijke herkomst Mac.

Bijdrager
    sven551

jezus dit is wat ik bedoel….
    wachtwoord veranderen

Moderator
    unSOUND

Om de sleutelhanger te resetten heb je toch het wachtwoord nodig hoor, zie stap 4 uit jouw link.

Bijdrager
    Stirf

Je snapt het echt niet, hè Sven.
    En om nu meteen te gaan vloeken :slant:

Bijdrager
    Hansi2124

Ik sluit dit topic voorlopig omdat sommigen niet kunnen lezen/begrijpen wat ik hierboven heb uitgelegd….
    Probleempje mag zich via een PersoonlijkBericht bij mij melden als het is opgelost via iFactors. Dan zal ik het topic weer open doen en kan hij hier verslag uitbrengen.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.