3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    JP

Wachtwoord kwijt App. Notities MAC OS en iOS

Ik ben het wachtwoord kwijt voor de app. Notities met iPad, iPhone nooit probleem met vinger -of face scan nu wordt er elke keer om het wachtwoord gevraagd dat ik dus niet meer weet, stom ik weet het. Een nieuw wachtwoord maken is dan alleen mogelijk voor nieuwe notities. Met checks, dubbel checks, dubbel authenticatie kan in principe alles opnieuw worden ingesteld maar niet voor notities, althans ik kan het niet vinden. Hoe kan je voor app. Notities een nieuw wachtwoord aanmaken, ook voor de oudere notities. B.v.d voor reacties

Bijdrager
    TheBigZ

Zie onderaan:

https://support.apple.com/nl-nl/HT205794

Als u het wachtwoord voor notities bent vergeten

U kunt een notitie alleen ontgrendelen wanneer u het wachtwoord invoert waarmee deze is vergrendeld. Als u uw wachtwoord vergeet, kan Apple u niet helpen om weer toegang te krijgen tot uw vergrendelde notities.

U kunt een nieuw wachtwoord maken, maar hiermee krijgt u geen toegang tot uw oude notities. U kunt echter wel eventuele notities die u daarna aanmaakt, beveiligen met het nieuwe wachtwoord. Dit kan ertoe leiden dat u meerdere notities met verschillende wachtwoorden hebt.

Als u meerdere wachtwoorden hebt, kunt u niet zien welk wachtwoord u moet gebruiken wanneer u de notities weergeeft in de lijst ‘Notities’. Wanneer u een notitie opent die is vergrendeld met het oude wachtwoord, maar uw huidige wachtwoord invoert, wordt er een waarschuwing weergegeven dat u het verkeerde wachtwoord hebt ingevoerd; u krijgt ook een aanwijzing voor het oude wachtwoord. Als u het correcte oude wachtwoord invoert, krijgt u de optie om het wachtwoord van die notitie bij te werken naar uw huidige wachtwoord.

Bijdrager
    JP

Duidelijk.

Bedankt

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.