4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Airheart

Wachtwoord dropbox app

Ik heb op mijn IMac een voorgesteld wachtwoord genomen van apple voor mijn dropbox account. Zo’n moeilijke. Op mijn dropbox app op mijn Iphone wordt die echter niet ingevuld. ??

Bijdrager
    macstremist

Probeer eens naar dropbox.com te gaan in Safari. Als je in Instellingen > Safari > wachtwoorden je wachtwoorden hebt aangevinkt, zou je dropbox wachtwoord automatisch ingevuld moeten worden. Misschien kan je hem dan copypasten in de dropbox app.

Tweede mogelijkheid is het openen van de sleutelhanger op je Mac. Na het invoeren van je wachtwoord kan je in de applicatie “Sleutelhangertoegang” dropbox selecteren en klikken op “toon wachtwoord”. Vergeet niet je sleutelhanger daarna weer te vergrendelen.

Bijdrager
    McPim

De Dropbox app op een iPhone ondersteunt niet het automatisch wachtwoord invullen (dat werkt op websites, niet in apps). Als je het ww niet meer weet moet je de tips van macstremist even volgen. Heeft je iPhone TouchID? Dat zou het makkelijkst werken.

Bijdrager
    Airheart

Dank jullie wel. Inderdaad copy en paste gedaan. Daarna bij de instellingen van Dropbox Toegangscode aangezet met touch-ID.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.