4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Wachtwoord AppleID opnieuw invullen

Vandaag geconfronteerd met op vele plekken (iTunes, AirPort etc.) opnieuw invullen van het AppleID wachtwoord. Uw sesske is verlopen. Dit niet eerder zo gezien. Hebben meerdere gebruikers hier ‘last’ van, of heeft Apple weer wat nieuws verzonnen ???

Bijdrager
    hatolex

Als er in dat bericht dezelfde taalfout staat als in jouw bericht is het fake.

Inactief
    Anoniem

Nee, dat was mijn schrijffout: sessie

B.T.W. De meldingen komen niet per email o.i.d., maar rechtsstreeks van bijvoorbeeld de AirPort Extreme.

Maurits en Night: bedankt voor de reacties.

Inderdaad heb ik de update naar iOS11 (meteen) gedaan en ook naar High Sierra. Uiteraard heb ik er geen probleem mee om een keer opnieuw mijn AppleID wachtwoord in te vullen, alleen hoop ik dat dit niet regelmatig terugkomt….

Bijdrager
    Maurits

Met de upgrade naar iOS11 en macOS Sierra worden alle AppleID gedwongen naar 2 factor authenticatie.
    Dan kan ik me voorstellen dat alle andere apparaten of software die het AppleID ook gebruiken (AppleTV, iTunes, App Store enzo) daarna ook opnieuw bevestigd moeten worden.
    Als je dus onlangs een upgrade op één van je apparaten hebt gedaan kan deze melding te verwachten zijn.

Ik zie die meldingen zelf regelmatig, maar ik gebruik (en wissel) veel tussen meerdere AppleID’s, dus ik weet niet wat ‘normaal’ is

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.