10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    SterAppel

wachtwoord Airport Netwerk

Ik heb sinds gisteren een nieuwe Imac 20″

Met Ethernetcabel en modem direct op internet

Draadloos via Airport lukt niet, vraagt telkens om wachtwoord

Ik zit nu op mijn Powerbook waarmee ik destijds direct draadloos met Airport op Internet zat.

Waar kan ik het wachtwoord vinden of doe ik iets anders fout

Bijdrager
    hansenonline

kijk eens in je hulpprogramma’s map naar sleutelhangertoegang of die daar niet tussen staan. met het beheerders wachtwoord moet je het kunnen zien.

Bijdrager
    SterAppel

Al gekeken, staat het niet in

Bijdrager
    SterAppel

Ps zit nu draadloos via Powerbook te werken!

Bijdrager
    Oppie
    ”SterAppel”

Al gekeken, staat het niet in

Wel in die van de PowerBook kijken natuurlijk!

Bijdrager
    SterAppel

Leuk Oppie………

Bijdrager
    Oppie

Nee, dat is niet leuk bedoeld; veel van de problemen hier op het forum bestaan uit triviale oplossingen en misvserstanden, dus je kunt het best eerst even die uitsluiten. Vandaar.

Bijdrager
    SterAppel

Sorry, niet kwaad bedoelt. Vanmorgen 1,5 uur aan de lijn gehangen voor ik helpdesk van xs4all te pakken had en nog niets verder….

Bijdrager
    hansenonline

hoe ben je draadloos via de router van xs4all of via een airport extreme/express?
    als je via de airport bent gewoon resetten door knopje in te drukken met een paperclip en opnieuw je netwerk opzetten. als je via de router van xs4all bent kan je een reset ook proberen, maar dat zal wel gebeurd zijn als je al met ze aan de lijn gehangen hebt!

Bijdrager
    SterAppel

Net bij Apple dealer geweest. En teruggebeld door helpdesk xs4all (duurde vanmorgen wel lang, maar ze komen hun afspraken na, kun je niet van iedereen zeggen tegenwoordig!)
    Ga het straks thuis proberen.
    Met reset Airport-express of misschien dat ik wachtwoord kan achterhalen via sleutelhanger van powerbook. (maakte tot nu toe geen gebruik van Sleutelhanger…)

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.