2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    goofyboy1

    wachtwoord achterhalen van de speedtouch telefoon instelling

    hallo,

    ik ben bezig om met een andere modem het internet op te komen en te bellen.
    Echter het internetten lukt hier het resultaat ervan, maar ik heb een wachtwoord nodig om mijn voip te actieveren.
    Ik dacht dat deze werd meegenomen als je een backup maakt van je modem instellingen.

    weet iemand een oplossing?

    knippen en plakken werkt niet.

    m v g joost

    Bijdrager
    Pieterr

    Bel anders even met je provider.
    http://www.xs4all.nl/helpdesk/bellen/speedtouch/oplossingen_faq.php

    Het account in het modem wordt niet actief

    In de webinterface van uw modem is te zien of uw VoIP account is aangemeld. Ga naar http://10.0.0.138
    De standaard logingegevens zijn:
    Loginnaam: Administrator
    Wachtwoord: (geen wachtwoord)

    Klik ‘Telephony’ en daarna op ‘Configure’
    Hier staat een rood kruis ten teken dat uw VoIP account niet juist is aangemeld..

    Mogelijke oorzaken:

    * De gegevens zijn niet juist ingevuld! Controleer de juiste instellingen. VoIP account instellingen SpeedTouch 716.
    * Het ingevulde wachtwoord is niet juist. U dient het VoIP wachtwoord te gebruiken.
    Deze is vaak niet gelijk aan het wachtwoord van uw hoofdaccount van XS4ALL.
    Weet u het VoIP wachtwoord niet meer, dan kunt u deze wijzigen via het Service Centre
    * De internetverbinding is niet aktief. Controleer uw aansluiting.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.