9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Beccie

wachtwoord 2e hands macbook

hey,

Nu heeft mijn broer ook ein-de-lijk een apple, een macbook :) . Maar nu wilde ik een account voor hem aanmaken, maar blijkbaar staat er een account in met een wachtwoord. Omdat ik dat wachtwoord niet weet kan ik ook geen updates downloaden. Ik heb nu even het mailadres van de 1e eigenaar niet bij de hand. Hoe kan ik achter dat wachtwoord komen zodat ik een eigen account kan aanmaken?

Moderator
    unSOUND

Opstarten vanaf de restore DVD, en dan daar het wachtwoord van de hoofdgebruiker resetten.

Bijdrager
    Beccie

Okee thanks, ik ga het gelijk proberen!

Bijdrager
    palahala

Ik heb er geen kaas van gegeten, maar als de vorige eigenaar al niet eens een wachtwoord bekend gemaakt heeft, is het dan niet slim om dat hele ding maar gewoon opnieuw te installeren?

Bijdrager
    mr_ootez

altijd eerst effe na kijken of er geen account in staat.
    Gewoon opnieuw installeren

Bijdrager
    Beccie

Inmiddels de eerste eigenaar gemaild en het wachtwoord gekregen, nu kan ik het veranderen en kunnen de updates gedownload worden.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot
    ”palahala”

Ik heb er geen kaas van gegeten, maar als de vorige eigenaar al niet eens een wachtwoord bekend gemaakt heeft, is het dan niet slim om dat hele ding maar gewoon opnieuw te installeren?

Natuurlijk!!!
    Tenzij je natuurlijk verlieft bent op de vorige eigenaar en over al zijn (of haar) naam wilt zien staan. (computer van….”)

Bijdrager
    Pieterr
    ”Beccie”

Inmiddels de eerste eigenaar gemaild en het wachtwoord gekregen, nu kan ik het veranderen en kunnen de updates gedownload worden.

Vergeet vooral niet even wat aankopen te doen in de iTunes Store op zijn account. En als om een wachtwoord wordt gevraagd, dan mail je hem gewoon even of ie z’n password wil sturen… :sealed:

Bijdrager
    Beccie
    ”hendrik
    ”palahala”

Natuurlijk!!!
    Tenzij je natuurlijk verlieft bent op de vorige eigenaar en over al zijn (of haar) naam wilt zien staan. (computer van….”)

Nee hij had zijn eigen naam er niet in gezet, maar hij had de schijf ‘macbook’ genoemd. En dat is wel pure liefde hoor :wink:

De vorige eigenaar had alles van zichzelf gewist en de macbook weer terug in originele staat gebracht, alleen had hij dus een account aangemaakt ‘macbook’ om nog wat spullen te veranderen ofzo

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.