7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    dondersteen

Wachtrij bij winkels van providers?

Ik ga dit jaar voor het eerst een iPhone kopen en ben van plan vrijdagochtend naar de Vodafone winkel te gaan. Heb alleen geen idee of het nodig is dat ik er al een tijdje van tevoren naartoe ga. Zijn er mensen die in de afgelopen jaren wel eens een iPhone op launch day bij een providerwinkel hebben gekocht? Stond er rond openingstijd al een rij, of kon je gewoon meteen naar binnen om er eentje te kopen?

Bijdrager
    Dave123

Ik denk dat het beter is om naar de Apple Store in Amsterdam te gaan.
    Je kan misschien ook bellen naar je providerwinkel, of er iPhones beschikbaar zijn.

Bijdrager
    dondersteen

Volgens de verkopers in de winkel zouden ze donderdagavond iPhones binnenkrijgen. Het is nu alleen een vraag of er al bij openingstijd veel mensen staan te wachten, dan loop ik hem misschien wel mis….

Verkopen ze bij de Apple Store ook iPhones met abo…? Ik dacht het niet, toch?

Bijdrager
    jgmkoster
    Bijdrager
    dondersteen

O, ok, dat wist ik niet! Met de trein naar Amsterdam kan ik helaas niet, want ik heb alweer college om 11 uur:( Daarom hoopte ik even snel bij Vodafone langs te wippen. Óf ik probeer hem online via Apple te bestellen, maar dan is het alsnog de vraag of ik hem dan snel geleverd krijg.

Mocht er iemand enig idee hebben of wachtrijen bij de Vodafone winkel waarschijnlijk zijn, dan hoor ik het graag:)

Bijdrager
    Chorro

Ik heb zo’n voorgevoel dat ook Vodafone een inschrijflijst heeft gekregen inmiddels. Alleen de Apple store in Amsterdam doet daar niet aan en je kunt hem daar dus ophalen mits je niet te laat bent.

Volgens mij doen voor de rest alle winkels mee aan een inschrijflijst en moet je dus ingeschreven staan om kans te maken overmorgen een iPhone te kunnen halen. Ook twijfel ik aan de levering door Vodafone zelf, zo is het op de site bijvoorbeeld niet mogelijk om een 64GB te reserveren ondanks dat hij wel op de site staat vermeld.

Bijdrager
    dondersteen

Volgens Vodafone zelf doen ze niet aan wachtlijsten bij de winkel. Ze hadden me de winkel zelfs aangeraden als de snelste manier om hem te krijgen. T-mobile zei dat ze überhaupt geen iPhones in de winkels verkopen. Phone House en BelCompany doen wel aan wachtlijsten. Verder weet ik het niet.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.