21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    Lucasgent

wachten… wachten… wachten

Ik wacht nu reeds DRIE maanden op een iPhone, zwart, 16 GB.
    Iemand enig idee waar en hoe ik sneller een toestel kan aanschaffen?
    Dank!

Bijdrager
    Lazy B

eBay???

Inactief
    Anoniem

Af en toe is langs gaan bij de winkel waar je het gekocht hebt, zo toon je dat je nog geïntresseerd zijn.
    En na een paar keer gaan ze het zelf lastig vinden waardoor ze jouw bestelling sneller zullen behandelen

Bijdrager
    Lucasgent

ik bel ze om de week… niks aan te doen. Ze helpen nu de mensen die begin juni besteld hebben…

Bijdrager
    Joor

misschien een andere winkel proberen.
    bij de media markt en de icentre winkels liggen ze gewoon in de schappen.
    succes.

Bijdrager
    Lucasgent

helaas niet in Vlaanderen. Hier enkel bij Mobistar en Apple. Mobistar moet leveren aan Apple (stel je voor), maar bedient z’n eigen klanten eerst natuurlijk…

Bijdrager
    Statenweg

Voor zover ik weet hebben de meeste APR’s en telecomwinkels de iPhone gewoon op voorraad. Gewoon een keer langsgaan zou ik zeggen. :lol:

Bijdrager
    Lucasgent

geldt dat ook voor iPhone ZONDER simlock ?

Bijdrager
    Cherrymac

Hier in Griekenland gewoon van de plank te verkrijgen zonder sim of country lock.

Bijdrager
    Lucasgent

Schitterend. Leuk voor de Grieken. Kan je mij er eentje bezorgen?

Bijdrager
    Nelis Infra

Ik bestelde hem op een vrijdag (3 weken geleden) en had ‘m dinsdagochtend 10:00 in huis. Contractverlening > http://www.t-mobile.nl

Bijdrager
    Lacebag

Het is een belg……..

Dan heeft het toch geen nut om te zeggen dat voorradig zijn in NL…aaaaaargh jullie zijn net zo irritant als mensen die 30x op een knopje drukken in de trein als de deur niet direct open gaat [/yes trauma :’) ]

Bijdrager
    EL Mystica

bij IT-Pro 2 weken

Bijdrager
    Lucasgent

Toch niet bij IT-PRO Gent. Wacttijd is daar minimaal DRIE maanden…

Bijdrager
    EL Mystica

En waarom ga je dan niet bij Mobistar?

Bijdrager
    Lucasgent

Ik ben niet bij Mobistar. En, ondanks het wettelijk verbod, worden Mobistar-klanten eerst geholpen (zélf meegemaakt, men speelt het ontzettend handig)…

Bijdrager
    iPeppel

http://www.yordeal.eu iets voor je?

Bijdrager
    Lucasgent

amai, dank je voor deze link.
    Is deze zaak te vertrouwen?

Bijdrager
    iPeppel

Dat laat ik je binnenkort weten :D Heb er namelijk eentje besteld.

Is wel betrouwbaar (erkend verkoper op marktplaats) en je kunt de iPhone ook afhalen in hun winkel (Zwaag, Noord-Holland) en daar ter plekke betalen. Levering duurt 1 a 2 weken. Nu 2 weken geleden besteld dus vandaag maar even een mailtje gestuurd.

Edit: vandaag mailtje gekregen dat de bestelling op de bus is gedaan. Maandag hopelijk meer nieuws. 8)

Bijdrager
    Falc

Ik ben toch benieuwd: wat is jouw beweegreden dat je hem hier besteld, met een extreme meerprijs ten opzichte van de Mobistars in Belgie?

Moderator
    Poezenbeest

Tsja… al dat gedoe met Levertijden online en in winkels….

Graag daar verder…

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.