8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Niels

Waarschuwing iOS10 en iCloud!

Het is al vaak gezegd, maar als je geen developer bent/niet weet wat je doet, moet je echt niet de developer beta van iOS10 installeren, al helemaal niet op je dagelijks devices.

Wat blijkt nu, bij sommige beta gebruikers met 2-staps verificatie komt het voor dat ze totaal geen toegang meer hebben tot hun iCloud-account!

Some iOS 10 beta 2 users with 2FA switched on report being locked out of Apple ID

Doe je zelf dus een plezier en wacht nog 1-2 weken op de public beta. En als je de tweede beta van iOS10 hebt geïnstalleerd, dan zou ik zsm downgraden.

Bijdrager
    App69

De public bèta is net uitgeroldt.

Moderator
    Raymon Mens
    App69 op 07 juli 2016

De public bèta is net uitgeroldt.

Correctie, hij is aangekondigd. Nog niet beschikbaar. Ik zal de waarschuwing van @nielsdam meenemen in het artikel over de public beta.

Bijdrager
    Niels

Zal de public beta dan niet hetzelfde probleem geven?! Meestal zijn dit dezelfde build nummers of net eentje verder.

Moderator
    Raymon Mens

Ik installeer de beta nu en kan zo uitsluitsel geven over het buildnummer:)

Bijdrager
    Niels

Ben benieuwd, denk dat ik toch nog even wacht op public beta 2 of 3

Moderator
    Raymon Mens

iOS 10 public beta 1: 14A5297c
    iOS 10 developer beta 2: 14A5297c

Identiek dus. Erg gewaagd van Apple om developer 2 als public 1 te doen!

Bijdrager
    Niels

Denk dat ze nog niet van het probleem afwisten, 9to5mac kwam volgens mij ook pas eind deze middag met dit nieuws naar buiten. Daarnaast treedt het sporadisch op en het blijft natuurlijk een beta, daar is niet voor niets die disclaimer voor die je accepteert bij installatie XD

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.