6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Paul

Waarom zou ik kiezen voor Imovie 3?

We hebben een update gehad, maar wat maakt die 3 nu zo geweldig dat het beter is dan de 2?
    1. Snelheid? Nee….
    2. Mogelijkheid om filmafbeeldingen in seconden instellen? Is er niet meer (wel een haasje en een slak maar dat is echt onnauwkeurig).

Graag jullie reactie.
    Paul :lol:

Bijdrager
    Torz

Dacht dat iMovie 3 last van Bugs had.:?
    Misschien dat ze er met 3.02 uit zijn.

Bijdrager
    PeterH

Naadloze integratie van iTunes, iPhoto en iDVD. Geluid veel beter in te stellen. En die bugs en traagheid is met de laatste versie ook opgelost.

Moderator
    Lucas Raggers

Behalve dan dat iMovie er direct uitklapt als ik mn 10 minuten durende filmpje wil exporteren naar toast VCD!!!!!

Bijdrager
    Paul

Die traagheid is echt niet geheel opgelost. De ‘oude’ versie is veel sneller op m’n 867 G4 (daar zou het dus niet aan moeten liggen).
    Is die integratie nu zo belangrijk? Elke foto, sound file etc. die ik erin wil hebben krijg ik er ook in met 2. Ziet er leuk uit, maar niet het belangrijkste.
    Over geluidskwaliteit kan ik niet oordelen – nog niet echt mee gewerkt…
    Maar hoe zit het met fotobeelden die we zo mooi konden instellen qua tijdsduur etc. We hebben nu een haasje en turtle. Is dat en vooruitgang?
    Ik gebruikt die mogelijkheid nl. vaak.

Paul

Bijdrager
    Gijs

Niet de kwaliteit van het geluid is verbeterd, maar je kunt er veel meer mee doen. Zo kun je het volume aanpassen, zelfs binnen een fragment. En de integratie maakt het aanzienlijk gebruiksvriendelijker.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.