12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Waarom ziet OMT er nog steeds niet uit op verschillende systemen?

Waarom ziet OMT er zo slecht uit op al mijn apparaten? En waarom werken de opmaakdingen hierboven niet. Ik kan enters geven om tekst op te delen in alinea’s, bullet lists maken, bold kiezen voor accenten, maar als ik Verzenden kies is alles platgeslagen en aan elkaar gebakken. Hierdoor vind ik topics zeer slecht leesbaar.

Op mijn mobiel ligt er over de tekst van een topic of artikel, een lijst met andere topics. Die zweven er op eilandjes boven, waardoor de tekst onleesbaar is. Gelukkig is er een “leesmodus”, dus ik zet die maar aan op de telefoon.

Tot slot is het raar dat op een desktop ongeveer net zoveel van je scherm wordt gebruikt als op je mobiel. Ik zit vooral naar heel veel wit te kijken. Soms denk ik echt, wat doe ik hier nog. Alsof ik de Apple store inloop en mijn nieuwe iPhone blijkt ineens een Nokia N90. Heeft een van de OMT staff die nog als telefoon en wil die daarop de desktopsite kunnen lezen?

Bijdrager
    McJohn

I share your pain…

Bijdrager
    KarelWillem

Test

Test

Test

Test

Dit bericht is verzonden vanaf een mobiel. Wat werkt er dan precies niet?

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    KarelWillem

Op mijn mobiel ligt er over de tekst van een topic of artikel, een lijst met andere topics. Die zweven er op eilandjes boven, waardoor de tekst onleesbaar is.

???

Dat zie ik ook niet terug, of ik moet een hele rare mobiel hebben (oh ja, geen iPhone natuurlijk .:) ).

Bijdrager
    computer space

In mijn bericht zat een paar keer een extra return om alinea’s te maken, stukje vette tekst en een bullet list. Die verdwijnen….

Moderator
    Night

Niet alleen op andere systemen 😰

Bijdrager
    KarelWillem
    • Even proberen…
    • :)
    • Bullet list 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5

Nou ja, blijkbaar werken al die geintjes bij mij op alle soorten systemen wel.

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Soulshaker

De homepage in internet explorer. :s

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>Soulshaker op 8 november 2018 om 10:00</p>

Wie gebruikt nu nou nog IE?  Gauw overstappen! (er zijn goede alternatieven op Windows)

Bijdrager
    Soulshaker

<p class=”cite”>SvS op 8 november 2018 om 10:47</p>

<p class=”cite”>Soulshaker op 8 november 2018 om 10:00</p>

Wie gebruikt nu nou nog IE?  Gauw overstappen! (er zijn goede alternatieven op Windows)

Er zijn er nog , vooral op bedrijfs PC’s waar je nog niet eens de keuze hebt tussen browsers.

Bijdrager
    Brombeer

Blijkbaar willen die bedrijven hun personeel ontmoedigen om vanaf het werk OMT (en vele andere sites) te bezoeken.

Bijdrager
    Soulshaker

Op Edge ziet er trouwens alles normaal uit. Dus er is nog hoop voor de arme werknemers.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.