15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    Cloudsurfer

Waarom ziet mijn Cover Flow er zo uit?

Dit is ‘em dan, mijn Cover Flow. De scrollbalk in Cover Flow ziet er uitgerekt uit. Hoe vaak ik iTunes ook eraf haal en opnieuw erop zet, het blijft zo. In full screen ziet hij er wel normaal uit. Ook op de iMac ziet het er altijd normaal uit.

Wat is er aan de hand?

Bijdrager
    KingAchille

Wat bedoel je met ‘uitgerekt’. Bij mij ziet het er net hetzelfde uit…
    Mvg,

Bijdrager
    ragoooon

Is dat niet een bekend fenomeen dat enkel op de macbooks voorkomt? Denk dat je er via de zoekfunctie wel één en ander over vindt.

*edit: aantal mensen melden hier hetzelfde probleem.

Bijdrager
    1984
    ”Cloudsurfer”

Dit is ‘em dan, mijn Cover Flow. De scrollbalk in Cover Flow ziet er uitgerekt uit.Wat is er aan de hand?

Niets :? http://www.apple.com/nl/itunes/jukebox/coverflow.html

Bijdrager
    KarelWillem

Mijn scrollbalk ziet er precies hetzelfde uit.

Alleen is mijn scrolknopje wat smaller. Maar ligt dat niet aan het aantal nummers?

Bijdrager
    ragoooon

Zie het verschil met deze scrollbalk.

Bijdrager
    macses

de grootte van de scrollbalk hangt af van het aantal nummers, net zoals dat in word verschilt van een kort document tot een lang document, niets abnormaals dus

Bijdrager
    Cloudsurfer

Mijn iTunes library is op de iMac even groot als op de MacBook. Dan zou hij er op de iMac er ook zo uit moeten zien, maar daar is hij normaal. Er is dus wel degelijk iets ‘mis’. Ik vroeg me af wat het kon zijn.

Bijdrager
    proud

Het probleem is niet de grootte, maar dat de scrollbalk bij de topicstarter niet scherp is (net zoals bij mij) en dat dit niet zou mogen.

Bijdrager
    macses

dit is die van mij

Bijdrager
    proud

Het is gewoon een bug hoor, maar ik begrijp niet waarom die er nog steeds niet uit is. Zelfs bij 1.2 nog steeds hetzelfde probleem…

Bijdrager
    migel

lolllll

Bijdrager
    proud

leuk voor jou, maar je hebt dan ook geen macBook

Bijdrager
    KarelWillem

Nou ja, heel erg is het dan ook weer niet. Gewoon niet te dichtbij gaan zitten.

Bijdrager
    proud

Erg is het idd niet, maar wel vervelend want het is zo veel mooier als het scherp is. :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.