10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

[Opgelost] waarom worden afbeeldingen in Mail niet weergegeven?

Afbeeldingen in emailberichten (bv van Apple) worden op m’n iMacG4 niet en op m’n iBook G3 wel weergegeven.
    Op beide machines draait identieke software. Hoe is dat op te lossen?
    Ipv afbeelding komt nu het vraagtekentje in beeld!

Bijdrager
    cubizer

De afbeeldingen in de nieuwsberichten haalt de mail vaak apart, dus als je het bericht opent, van het Net af. Op dat moment dient er dus wel internetverbinding te zijn. Anders kan hij de foto’s niet weergeven en krijg je idd die vraagtekentjes

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”cubizer”

De afbeeldingen in de nieuwsberichten haalt de mail vaak apart, dus als je het bericht opent, van het Net af. Op dat moment dient er dus wel internetverbinding te zijn. Anders kan hij de foto’s niet weergeven en krijg je idd die vraagtekentjes

Dan zou het dus goed moeten gaan want ik ben na het opstarten on-line.

Bijdrager
    Yosemite

Je moet ook zorgen dat in de voorkeuren van Mail bij weergave de optie ‘Toon afbeeldingen en ingebedde objecten in HTML-berichten’ aan staat.

Bijdrager
    MacBeer

Als Mail denkt dat het junk-mail is, dan toont hij de plaatjes ook niet. Maar ik denk dat je zoals Yosemite het al aangaf de functie ‘toon afbeeldingen en ingebedde objecten’ in het weergave menu moet aanzetten.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Yosemite”

Je moet ook zorgen dat in de voorkeuren van Mail bij weergave de optie ‘Toon afbeeldingen en ingebedde objecten in HTML-berichten’ aan staat.

klopt, stond niet aangevinkt! had er overheen gekeken! thanks!!

Bijdrager
    gbeumer

En wat moet ik doen in MacOS High Sierra? And what to do in MacOS High Sierra?

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door  gbeumer.

Moderator
    Night

Hetzelfde.

Bijdrager
    gbeumer

‘Toon afbeeldingen en ingebedde objecten in HTML-berichten’ kan ik niet vinden in MacOS High Sierra.

Bijdrager
    KarelWillem

Niet helemaal hetzelfde als wat hierboven wordt genoemd, maar volgens mij is het gewoon deze optie in Mail, High Sierra.

Voorkeuren > Weergave:

• Deze reactie is gewijzigd 3 weken, 2 dagen geleden door  KarelWillem.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.