3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:

Bijdrager
    koen

Waarom werkt "Meer reacties van 'gebruiker' >" nog steeds niet?

Is het mogelijk dat deze functie eindelijk eens geactiveerd word? Ik zie nu alleen mijn laatste vijf reacties, en wil afentoe even een oudere reactie bekijken om te zien of een bepaalde vraag waar ik op heb gereageerd nog meer antwoorden heeft.

Bij alle andere forums waar ik vertoef is het gewoon mogelijk om in een keer alle reacties van een gebruiker te zien. Het lijkt me niet dat dit hier niet mogelijk is.

En ga alsjeblieft niet voorstellen om de zoekfunctie te gebruiken.

Moderator
    Raymon Mens

Dit hing vast aan de oude (externe) zoekmachine van het forum die we niet meer hebben.

Eind 2015 zijn we van oude hardware verhuisd naar virtuele ‘cloud’ servers en de zoekmachine is niet meegegaan en offline gegaan, samen met de oude hardware. De leverancier van de zoekmachine had deze aanvankelijk als barterdeal aangeboden, maar wilde dat we flink gingen betalen voor het opnieuw inrichten. De keuze is toen gemaakt om dat niet te doen en het maar even zo te laten en te kijken of we zelf functionaliteit konden ontwikkelen.

Even werd heel lang en ik verwacht niet dat er op korte termijn verbetering in komt. Er is niet zoveel budget voor het ontwikkelen van zaken en andere dingen (responsive site etc) hebben meer prioriteit binnen het budget dat we voor development hebben.

Bijdrager
    koen

Bedankt voor je reactie. Misschien kunnen jullie dan tot dat die oplossing er is de link verwijderen?

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.