8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    MacAanZee

Waarom repareert Apple irritante bug in Maps niet?

Sinds de laatste update van iOS 9 heeft Apple Maps een bijzonder irritant bug, waar veel mensen last van hebben. Bij de meeste gesproken aanwijzingen worden steeds dezelfde onzin-woorden toegevoegd, die erg irriteren.
    Voorbeeld: Ga rechts naar Ring Rotterdam wordt: Ga rechtsaf naar Ring la extrea pays Rotterdam.
    Ga linksaf naar Laan der Nederlanden wordt: Ga linksaf naar Laan la extrea pays der Nederlanden.
    Enzovoort. Bijzonder irritant. Bij de komst van iOS 10 had ik gedacht dat Apple de bug wel zou herstellen. Maar nee hoor. En nu een paar updates later bij iOS 10.2 zit de bug er nog steeds in. Daar begrijp ik niets van!

Bijdrager
    tarun

Heb je de bug gemeld bij Apple?

Bijdrager
    MacAanZee

Nee. Weet ook niet hoe of waar. Maar als er zoveel mensen last van hebben, denk ik dat het wel gemeld zal zijn. Ik begrijp niet waarom het in minstens vier updates nog niet verholpen is. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Bijdrager
    essiw
    MacAanZee op 15 december 2016

Nee. Weet ook niet hoe of waar. Maar als er zoveel mensen last van hebben, denk ik dat het wel gemeld zal zijn. Ik begrijp niet waarom het in minstens vier updates nog niet verholpen is. Zo moeilijk kan het toch niet zijn.

Als iedereen zo denkt, wordt het natuurlijk niet gemeld;)

Bijdrager
    MacAanZee

Ik weet niet waar/hoe ik dat moet melden. Heb gezocht op Apple website bij Support. Maar niet gevonden. Hebben jullie ook last van deze bug in Apple Maps of gebruiken jullie Maps niet? Ik vind de app sinds iOS 10 verder juist erg verbeterd in functies en interface. Is veel handiger geworden – op deze bug na.

Bijdrager
    mtooster

Bijdrager
    MacAanZee

Done! Bedankt. Hoop dat het helpt.

Bijdrager
    SvS
    MacAanZee op 15 december 2016

Done! Bedankt. Hoop dat het helpt.

Elke maand opnieuw versturen. Het is soms best traag.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.