6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vilscon

Waarom moet mijn Macbook eerst uitvallen om wachtwoord te kunnen intype na sleep

Allowa,

Ik heb een Macbook 2012 NonRetina en nadat hij in slaap stand is gegaan (b.v. als de batterij leeg is) en ik ‘m vervolgens een aantal uur later weer wil opstarten, dan moet ik minstens 30 seconden wachten, na indrukken van de power button, zodat het scherm uitvalt, vervolgens moet ik de power button weer indrukken, zodat het scherm weer oplicht en DAN pas kan ik m’n wachtwoord invoeren.

Is dat normaal..? o.O

p.s. Ik bedoel de slaapstand, wanneer de batterij 0% is, niet de stand-by/schermbeveiliging die je krijgt als je ‘m een half uur niet gebruikt.

Bijdrager
    fatboysmart

Lijkt me niet. Probeer hem eens wakker te maken met de spatiebalk ipv de powerknop.

Bijdrager
    Vilscon
    fatboysmart op 10 januari 2013

Lijkt me niet. Probeer hem eens wakker te maken met de spatiebalk ipv de powerknop.

Hij gaat niet uit slaapmodus met een andere knop dan de Power button.

Ik bedoel de slaapstand, wanneer de batterij 0% is, niet de stand-by/schermbeveiliging die je krijgt als je ‘m een half uur niet gebruikt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Dan krijg je een grijs scherm met streepjes die langzaam oplopen van links naar rechts. Is normaal.
    Je Mac moet even alles terug uit zijn geheugen ophalen omdat ie helemaal uit is gevallen op 0%.

Heb jij deze vraag laatst niet nog eens gesteld?

Bijdrager
    IGBA
    MoNdO op 10 januari 2013

Heb jij deze vraag laatst niet nog eens gesteld?

Zeker wel: http://www.onemorething.nl/community/topic/waarom-moet-mn-macbook-uit-slaapstand-eerst-uitvallen-alvorens-op-te-starten

Waarschijnlijk bevielen de antwoorden hem niet. :thumbsdown:

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124]Inderdaad niet steeds dezelfde vraag stellen. Hou het bij 1 topic, dat is wel zo duidelijk. En stop met het quoten van een hele posting die direct boven je staat.
    Graag verder in het hierboven vermelde topic dus.[/mod]

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.