22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Westley

waarom macbook pro

hallo allemaal,
    ik zou graag binnen een paar maand een nieuwe laptop kopen, want ik ga namelijk verder interieurvormgeving verder studeren. Nu ben ik aan het overwegen om een macbook pro 15′ te kopen, maar twijfel toch nog. kunnen jullie mij helpen bij mijn keuze tussen macbook pro of laptop met windows?

Bijdrager
    Chantal C.

MacBook Pro is kwalitatief veel beter. Geen losse delen. Ik werk al jaren met oa een MacBook Pro en zie om me heen veel laptops sneuvelen met gescheurde/gebarsten behuizingen, afgebroken klepjes etc.

Daarnaast vind ik Mac OS X heel gebruikersvriendelijk.

Bijdrager
    madcat

Stap gewoon eens een Apple Shop binnen en ga er eens mee spelen. Stap daarna een willekeurige computer winkel in en bepaal voor jezelf wat je voorkeur heeft.
    Natuurlijk zal zo goed als iedereen hier je een MBP aanraden.

Bijdrager
    Chorro

En het scherm is een wereld van verschil. Kristalhelder beeld en haarscherp.

Bijdrager
    rdesign

Het OS (Snow Leopard) is super gebruikersvriendelijk, virusvrij en komt standaard met software waarmee waar je ook meteen aan de slag kunt, i.t.t. Windows met 10.000 trials, etc. Office bestanden etc. zijn gewoon te openen en bewerken met iWork. Camera’s en printers werken allemaal, meestal zonder enige software.

Verder is de MacBook Pro echt een topapparaat. Ik heb hem hier ook. Ik ga ’s ochtends naar school om 9 uur, kom 16 uur weer thuis, heb de hele tijd full-time zitten Photoshoppen e.d., en de batterij is meestal nog voor 15% vol.

Verder… tsja… Het werkt gewoon allemaal! Dat is denk ik in één zin het antwoord op de vraag ‘waarom een Mac’?

Bijdrager
    rdesign

@Chorro