7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    iUchison

Waarom kan ik mijn bibliotheek niet zien/vinden?

Tja mensen wellicht een erg newbie vraag, maar ik word nu helemaal gek. Draai allerlaatste updates en alles.
    Wil een aantal temptaties verwijderen uit Pages die ik zelf heb gemaakt, maar kom er gewoon niet. Kan wel een nieuwe template vanuit Pages opslaan. Dan zie ik duidelijk pad en alles. Maar als ik handmatig daar naartoe wil, is ineens mijn bibliotheek onzichtbaar onder mijn naam. Kan iemand me aub helpen??

Bijdrager
    AppleStef

Klik met Option/Alt ingedrukt op ‘Ga’ (in de menubalk van Finder) en dan kan je op bibliotheek klikken.

Bijdrager
    Ree

Of je gebruikt deze tip om Library permanent zichtbaar te maken;
    http://www.macblend.com/permanently-show-user-library-in-mac-os-x-lion/

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom kan ik mijn bibliotheek niet zien/vinden?

En om antwoord te geven op je vraag:
    Omdat Apple het voor de meeste gebruikers veiliger acht om daar niet in te laten rommelen.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Wat ik nog steeds vreemd vind omdat het onder je eigen account valt. Laten ze dan eerder de root bibliotheek of de systeem map onzichtbaar maken, dat heeft veel meer nut want veel zaken die in jou eigen bibliotheek staan zijn niet cruciaal en kunnen e.v.t. opnieuw gedownload worden omdat je ze zelf daar neer had gezet. (En anders hebben we TM nog)

Bijdrager
    SunKeeper

Dat heb je al honderd keer verteld.:grin:

Tip: maak er gewoon een documentje van met een nog iets meer uitgebreidere uitleg over. Kun je dat op iedere gewenste plaats in topics copy-pasten.

Voor ondersteuning bij deze werkwijze raad ik je aan een PM naar 1984 te sturen.

Bijdrager
    iUchison

Grote dank mensen!!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.