12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

[Opgelost] Waarom is macOS High Sierra niet meer beschikbaar in de MAS?

??

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Moderator
    Night

Ik zie hem gewoon staan hoor.

Klik om te openen

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@shmoo,

Omdat MAS niets betekent voor ons.. Matige Apple Software?

Bijdrager
    csteelooper

@shmoo , @night :

Idem hier:

High Sierra in de Mac App Store

@joopjoopjoop: beetje flauwe reactie, en bijna twee uur te laat gezien de *nuttige* reactie van Night…

Bijdrager
    JoopJoopJoop

@csteelooper,

Beter flauw dan geen nuttinge informatie verstrekken…

Bijdrager
    Shmoo

Nu zie ik ‘m ook weer staan. Gisteren was hij weg en kreeg je de melding dat het product niet beschikbaar was in de NL App Store.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>Shmoo op 21 juni 2018 om 11:03</p>
    Nu zie ik ‘m ook weer staan. Gisteren was hij weg en kreeg je de melding dat het product niet beschikbaar was in de NL App Store.

Zal een soort storing gewest zijn zeker? Ik kan zelfs ElCap nog downloaden…

<p class=”cite”>JoopJoopJoop op 21 juni 2018 om 10:42</p>
    @csteelooper,

Beter flauw dan geen nuttinge informatie verstrekken…

@joopjoopjoop : Hoe kan dat beter zijn? Flauw == geen nuttige info verstrekken; staat dus op zijn minst gelijk aan wat ik (in jouw optiek) deed.

Bijdrager
    Brombeer

Accepteer van elkaar dat de een wat meer buiten de lijntjes denkt en dat de ander in probleemoplosdraadjes minder ruimte voor humor heeft.

Bijdrager
    dakdekker

joopjoopjoop heeft wel een beetje gelijk MAS betekend voor mij alleszins iets totaal anders: MAS | Museum aan de Stroom | in Antwerpen

https://www.mas.be/nl

Bijdrager
    Shmoo

En plank voor de kop, of kom van dat dak af?

Moderator
    Night

Jongens…. lief zijn voor elkaar. 😘

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

<p class=”cite”>dakdekker op 21 juni 2018 om 16:20</p>
    joopjoopjoop heeft wel een beetje gelijk MAS betekend voor mij alleszins iets totaal anders: MAS | Museum aan de Stroom | in Antwerpen

https://www.mas.be/nl

Voor mij is het over het algemeen eerst een Franse wapenfabriek, dan het genoemde museum. Maar ik zeg dit om aan te geven dat het helpt om even naar de context te kijken als je er niet gelijk uitkomt, en niet gelijk te beginnen zeuren (dat laatste is niet aan jou gericht, dakdekker). Zou het logisch zijn dat Shmoo bij een voormalige wapenfabriek of in een kunstmuseum op zoek zou zijn naar een versie van macOS? Zo nee, dan moet je misschien even bedenken waar het nog op zou kunnen slaan binnen de context van (in dit geval) dit forum, en dan kwam ik al snel uit bij Mac App Store.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.