10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Waarom heeft iTunes niet dezelfde zoekfuncties als de iPod?!

Een hele simpele vraag/opmerking: je gebruikt je itunes natuurlijk niet alleen om je iPod te laden met muziek, maar ook om thuis je muziek af te spelen. Ik vraag me af waarom er op iTunes niet gewoon dezelfde zoekmogelijkheden zitten als op de iPod. Je kunt alleen lijsten maken of shuffelen, maar niet zoeken naar albums, naar artiesten en dan even langsscrollen en klikken, etc. dingen die op de iPod wel zitten. Ik zou het heel handig vinden als dat ook op iTunes zat. En eigenlijk ook heel logisch. Of zit het zo goe verstopt dat ik het nog niet heb ontdekt?

Bijdrager
    sidartha

Wijzig>toon bladervenster, oftewel appeltje B.

Bijdrager
    Buzz

Dan heb je de Appeltje-B (show browser) optie nog nooit geprobeerd.
    Bovendien kan je in het Search veld rechtsbovenin de naam van een artiest of album typen, en je krijgt razendsnel alle muziek ervan te zien. Het is een stuk makkelijker en sneller muziek zoeken dan op de iPod dus.

Bijdrager
    MacAanZee

Ik wist dat helemaal niet. Het zit er dus wel op! Alleen is het wel zo dat wanneer je naar een andere afspeellijst gaat de browser weer verdwijnt en je steeds Appeltje B moet indrukken – of is er een manier om ‘m blijvend in beeld te houden?

Bijdrager
    Viva

per afspeellijst in te stellen, eenmaal ingesteld blijft ‘ie staan

(het is een Mac… geen slettebak-software;-) )

Bijdrager
    MacAanZee

bij mij verdwijnt ‘ie weer, als ik naar een andere afspeellijst toega

Bijdrager
    Viva

hmmm..?

Je stelt hem in bij 1 afspeellijst, als je naar een andere afpeellijst gaat en terug staat ‘ie er nog steeds in de eerste

-> per afspeellijst in te te stellen;-)

Houdt het ook vast na afsluiten iTunes

groet/ succes
    (iTunes ver. 4.7.1 (30))

Bijdrager
    MacAanZee

Dus dat betekent dat als je de browser altijd in beeld wilt hebben je bij elke afspeellijst Appeltje B moet indrukken. Beetje omslachtig, maar uiteindelijk wel effectief.

Bijdrager
    Viva

Ja, dat moet je idd 1 keer instellen.

Maar als je alles wil zien en dan selecteren kun je natuurlijk ook het bladervenster bij je Bibliotheek instellen.

Ik heb zelf niet vaak de behoefte om in een afspeellijst die al een selectie is weer verder te gaan selecteren.

ben “off”

Bijdrager
    MacAanZee

Bedankt! Ik weet genoeg.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.