18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:

Bijdrager
    Rw1

Waarom heeft een iPad geen rekenmachine?

Ik gebruik een app uit de AppStore, maar het is toch raar dat de iPad geen rekenmachine app heeft?

Moderator
    Night

Ja, dat is inderdaad een beetje vreemd. Zeker als je in beschouwing neemt dat de iPhone ‘hem’ wel heeft en beiden gebruik maken van iOS. Maar het is nu eenmaal zo.

Bijdrager
    Shmoo

Verschrikkelijk ja..

En het ergste van alles is nog dat je hem bij je iPhone kunt verwijderen (verbergen) en later weer uit de App Store downloaden/installeren.

Nu zit ik continu op Google.nl in de browser te rekenen omdat ik het vertik om 1,- uit te geven aan een rekenmachine terwijl de standaard iOS rekenmachine prima voldoet.

Bijdrager
    IGBA

Bijdrager
    tarun

Dit is een prima calculator: Calculator +. Beter dan die van Apple en is basis gratis.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

Ja suf, maar wat een BRILJANT verhaal zit daar weer achter. Stevie!!!

Bijdrager
    Piet Verbiesen

Je kunt op je ipad gewoon de som aan siri voorleggen. Spreek bv in : Hoeveel is 12 plus 3,14 en de uitkomst komt op je beeldscherm en wordt je voorgelezen.
    Werkt prima!

Bijdrager
    KarelWillem
    aartjan op 09 april 2017

Het klinkt meer als: een multi-miljarden-bedrijf communiceert intern zo verrekte rot, dat ze het niet eens voor elkaar krijgen een simpele calculator op een iPad te krijgen.

En vervolgens denken ze; ‘fuck die klanten, we laten het lekker zo.’

Bijdrager
    polansky

Een Pro rekent alles uit in zijn hoofd, vandaar dat de iPad en iPad Pro niet over een calculator beschikken. Is niet nodig…

En Piet leuk dat Siri een beetje kan rekenen, maar als je haar een moeilijke som voorlegt is de kans groot dat ze ergens een fout maakt in wat jij haar verteld, dan komt er ineens helemaal geen ‘som’ meer uit of iets wat je niet had willen berekenen.

Siri is ook maar een domme doos met gehoorproblemen om het zo maar even te zeggen.

Bijdrager
    iMac Lover

Een iPad heeft een uitstekende reken machine

De app Numbers of Microsoft Excel

Is dit te moeilijk, dan gebruik je gewoon een rekenliniaal

Gr

Bijdrager
    KarelWillem
    iMac op 23 april 2017

Een iPad heeft een uitstekende rekenmachine…

De iPad heeft helemaal niets.
    Al die reken-apps zul je toch zelf moeten opzoeken en downloaden.

En Numbers of Excel gebruiken als rekenmachine is natuurlijk ook onzin.
    Download dan een mooie calculator-app.

Bijdrager
    iMac Lover

@karelwillem

Ik zit aan de 2e fles wijn,
    Dus neem niet alles serieus van my

Ik zag net de Griekse god Bachus voorbij komen

Lol

Bijdrager
    Shmoo

Misschien kun je nu je dronken ben eens proberen om die avatar van je te veranderen.:evil:

Bijdrager
    Betatester

@iMaclover doe mij maar Dionysus, ik vind de Griekse kanten van de goden toch leuker.

Bijdrager
    Elduderino
    KarelWillem op 10 april 2017
    aartjan op 09 april 2017

Het klinkt meer als: een multi-miljarden-bedrijf communiceert intern zo verrekte rot, dat ze het niet eens voor elkaar krijgen een simpele calculator op een iPad te krijgen.

En vervolgens denken ze; ‘fuck die klanten, we laten het lekker zo.’

Als ze veel apps meeleveren is het niet goed, leveren ze een bepaalde app niet mee dan is het ook niet goed. Joh, hoe moeilijk kan het nou zijn, AppStore en succes.

Moderator
    Night

Maar is dit niet voldoende dan? Of een simpelere? De store staat vól met gratis calculators voor de iPad. Kies er gewoon een naar jouw smaak. Nóg beter dan de standaard iPhone app.

Bijdrager
    KarelWillem

Het zou wel zo lekker zijn als je (standaard) calculator op iPad (iPod touch) en iPhone dezelfde zouden zijn.

Maar dat is dan weer wat te lastig te realiseren blijkbaar.
    Je moet het je klanten niet té makkelijk maken.

Moderator
    Night

Nee, stel je voor jôh… het moet wel een niche-markt blijven, hè ;-)

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.