5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    GForce85

waarom geen Xserve RAID meer en een goed alternatief

Waarom maakt Apple de Xserve RAID niet meer. Ik zie op de website wel een alternatief door een andere fabrikant (Promise). is dat eigenlijk te zien als het beste alternatief en het mooiste wat uiterlijk betreft? (al vind ik de Xserve RAID mooier met al die lampjes)

Bijdrager
    Anillusion

Ze zullen wel te weinig producten hebben verkocht neem ik aan. Idd qua looks was de Xserve RAID heel netjes. Ik kwam laatst deze nog tegen tijdens zoeken naar alternatieven: http://www.getactivestorage.com/ Het is het niet helemaal, maar ik vond deze er nog best aardig uit zien.

Bijdrager
    TRML

De XServe-RAID was slecht qua performance en het boeit geen mens hoe hij eruit ziet, die RAID systemen zitten toch altijd ergens in een serverkast in de kelder, en ze waren ook veel te duur. Promise is echt zo veel beter omdat die club al veel langer RAID systemen maken. (spreek uit eigen ervaring)

Geblokkeerd
    Anoniem

Wat de anderen zeiden: veel te duur voor wat je er mee kon. Sowieso, als je naar een SAN oplossing gaat kijken, dan neem je echt geen kleine box waar maar een klein aantal schijven in kunnen…

Bijdrager
    GForce85

Jullie hebben uiteraard allemaal gelijk. Maar ik blijf er bij een mooiere heb ik nog niet gezien:P

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.