26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    iJuggle

Waarom een crumpler?

hallo, ik ben van plan deze crumpler t ekopen, de dinki di

Maar wat zijn nou eigenlijk de voordelen tegenover een normale schoudertas…
    Ik vind hem wel mooi, maar ook erg duur, voor een tas.
    Dus wat is hett grootste verschil..

Lucas

Bijdrager
    MrAcid

Ehm, niks?

Bijdrager
    Zeikhoff

Grootste verschil: image…

en dat is niet per se negatief bedoeld. Ik heb zelf 2 crumplers…

Ik kan wel een heel positief verhaal ophangen over de kwaliteit van de tassen en de goede bescherming die ze bieden (dat verhaal zou correct en terecht zijn).
    Snel daarna zal een ander melden dat er goedkopere tassen zijn die evengoede bescherming bieden en wellicht even duurzaam zijn (zou ook terecht zijn).

2 dingen die onderscheiden:
    – er is goed over nagedacht. Allerlei slimme dingetjes, vakjes, oplossingen, aanpasbare zaken.
    – zoals gezegd: image. Als je daar geen zak om geeft, prima. Als je wel aandacht besteedt aan je uiterlijk vertoon, loop je des te harder voor l*l met een crapbag…. Maar da’s ultra subjectief…

Waar heb je trouwens de prijs gecheckt? Mij is gebleken dat crumpler.nl vaak paar tientjes goedkoper is dan de winkel. En marktplaats biedt ook nog wel eens uitkomst. Liever een stevige duurzame mooie 2dehandse dan een stevige duurzame lelijke nieuwe…

Bijdrager
    Lacebag

Ik vind die crumplers eigenlijk ontzettend lelijk allemaal stuk voor stuk.
    Zullen best stevige goede tassen zijn met handige vakjes maar dat is mijn Nike SB rugtas ook en die is naast mooier (mijn mening) ook nog is een stuk functioneler als zo’n schoudertas.

Ik vind het trouwens ook niet lekker lopen een schoudertas met laptop erin, ik vind het geen fijn idee dat mijn laptop dan de hele tijd heen en weer schommelt al kan het geen kwaad.

Bijdrager
    Pixeldude

Ik heb nog een sticky date (deze versie: http://tinyurl.com/68u484)
    Heb hem gebruikt om mn oude 15″ 4:3 laptop mee rond te shouwen maar voor mn 15″ mbp is i toch wel erg groot…

Bijdrager
    iJuggle

de prijs is 79 euro in een crumpler winkel…
    DUs die prijs staat ook op de site,

Bijdrager
    Jogchum

Ik heb een cheesy disco, en naast dat ik ’t gewoon een toffe tas vind, is ie ook erg stevig en kan ook mee met slecht weer. En zoals al genoemd slim in elkaar gezet, handige vakjes en bv. het riempje voor op de fiets is slim bedacht.

Bijdrager
    iJuggle

dat is toch een laptop tas?
    Ik zoek eigenlijk een messenger, dus een gewone tas, de dinki di is dat dus, en de wonder weenie wordt me te groot, want ik ben zelf maar 1,60

Maar is het z’n geld waard volgens jullie?

Bijdrager
    Jogchum

ach voor een spijkerbroek betaal ik ook 100euro, dus waarom niet voor een tas die vele jaren langer mee gaat.

Bijdrager
    julesp

Ik vind ze heel stevig..

Bijdrager
    AAPL

Het zijn kwaliteitstassen, al vind ik ze niet de mooiste. heb zelf de royale Gimp voor mijn vriendin gekocht. Prijzig maar erg mooi! Zelf ben ik meer fan van Incase.

Bijdrager
    @iMen

Kwaliteit is goed, maar bij anderen tassen net zo goed. De tassen zijn apart, ik vind ze niet altijd even mooi en op school zou ik er nooit mee lopen. We hebben er wel een fototas van, daar ben ik tevreden over…

Ik zou eerst maar is in de Crumpler winkel gaan kijken voor je de tas koopt, op internet ziet de vorm er vaak heel anders uit als op internet.

Bijdrager
    Proof of Youth

Wees origineel; Timbuk2! heb er zelf nu ook een tas van. Je kan helemaal zelf samenstellen en wordt handgemaakt in SF!

Weer eens wat anders dan dat afgezaagde Crumpler.

Bijdrager
    Hansfree

Ik vind het gewoon super fijne tassen. Er is inderdaad gewoon goed over nagedacht, vakjes die er in zitten zijn gewoon superhandig.
    Heb er zelf inmiddels 2, 1 voor mijn lappie en 1 voor… eeh ja gewoon voor er bij:)

Maar ben het er ook wel mee eens dat het ook wel een stukje image is idd en dat hoeft niet negatief te zijn. :innocent:

Bijdrager
    Simon90

Iemand enig idee of een Macbook met sleeve in een Crumpler Pretty Boy BP past?
    deze dus:

site

Natuurlijk kan ik voor de XL versie gaan, maar die vind ik weer net even wat minder mooi.

Bijdrager
    Javabra

Gaat niet passen. Er zit geen laptopvak langs de rug, en in dat bovendeel krijg je nog geen A4.
    Het verschil tussen de BP en de BP XL is groter dan je denkt reallife. Je kan echt niet afgaan op die afmetingen die op de site staan. En ik vind de XL versie dan weer mooier dan de gewone versie :innocent:

Bijdrager
    Beccie

Nu we het hier toch over een laptoptas hebben, wat vinden jullie van deze?
    Okee geen crumpler, maar is incase wat?
    http://www.goincase.com/products/detail/vertical-sling-deluxe-cl55037

Ohja en over crumpler, ik vind ze vaak heel groot. Te groot, ze zijn wel stevig dat wel.

Bijdrager
    iJuggle

ik heb zelf de pretty boy
    erg fijne tas, past je gear in, en een lunchpakket en een regenjasje bijvoorbeeld,
    voor mij genoeg ruimte!
    Oja, ik heb nu een Pretty Boy en de DInki di!
    Ze bevallen beide erg goed!

Bijdrager
    Simon90

Hm, oke. dan ga ik maar voor de zwarte Warm Shower (M):

Deze vind ik samen met de Pretty Boy de enige mooie rugzak van Crumpler.

Beccie:
    Oef, wel een erg hoekig design. Maar aan de andere kant heeft het ook wel wat. Hoewel ik ‘m nooit zou kopen.

Bijdrager
    Taconew

ik heb deze:

Ik vind het een poeplelijke rugtas, wel erg handig..

Mijn vriendin lacht me ook weer iedere keer uit als ik ‘m meeneem, ze ‘grapt’ iedere keer weer dat ik parachute ga springen.

Bijdrager
    GIJay

Wie neemt er dan ook in godsnaam die kleurencombinatie. Het lijkt op een inverted OREOkoekje!

Bijdrager
    Javabra
    ”Taconew”

ik heb deze:
    Mijn vriendin lacht me ook weer iedere keer uit als ik ‘m meeneem, ze ‘grapt’ iedere keer weer dat ik parachute ga springen.

Mijn vriendin noemt me ‘schildpad’ met die Pretty Boy XL :P

Bijdrager
    Mr Wabbit

Als die dingen net zo goed en stevig zijn als Eastpacks, dan zou ik erover willen nadenken..Niet dat ik er nu al eentje nodig heb, mijn Eastpack van 8 jaar oud is nog steeds as good as new..

Bijdrager
    aaldriks

crumpler is super, mijn laatste aanwinst is een dayly xl vn 160 euro. voor mijn camera,
    maar het vakjesgedeelte is uitneembaar en dus kan ik mijn indeling behouden en het tasje ook voor andere dingen gebruiken!

mijn oudste crumpler is nu 2 jaar en nog steeds als nieuw.

Bijdrager
    Simon90

hej jongens, enig idee waar de Warm Shower is gebleven?

http://www.crumpler.nl/?product=Half_Photo_Backpacks&page=details&product_line=577

Ik zie alleen de Royal Court L en de Opulent Rooster XL nog maar.. :?

Bijdrager
    Simon90

Huh ?!
    Nu zijn zelfs de XL versie van de Pretty Boy en de Royal Court L van de site verdwenen.. :roll:

http://www.crumpler.nl/?categroy=Photo_Bags&page=products&category=3
    waar zijn ze mee bezig?
    Ik stond net op het punt een van die verdwenen maten te kopen.

26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.