-
Q:
Waarom doet de stream via Apple.com het NOOIT
Zoals bij alle streams via Apple.com (ook alle voorgaande) blijft elke keynote bij mij tijdens het laden “hangen”. Oneindig lang
Zo ook bij de nieuwe keynote:
http://events.apple.com.edgesuite.net/0810rtdws876/event/index.html
Meestal haal ik ze via de podcast binnen. Maar hier staat hij nog niet tussen..
Weet iemand hoe dit komt? Mis ik mogelijk iets? een plugin o.i.d.Alvast bedankt
”binaries4me”omdat die het gewoon doet zoals altijd niet piepen
Hij doet het niet, net zoals alle anderen.. Aan deze reactie heb ik niets
”Nikita”Neem aan dat het nu erg druk is, doordat iedereen ‘m wil bekijken…
Dat snap ik, maar het is altijd, en ook bij alle oude keynotes, zoals ik hierboven al vermeld..
Zoals Victor ook al zegt, en ik ben het al bij heel veel mensen tegengekomen. Iemand die er misschien een oplossing voor heeft gevonden?
Voor de duidelijkheid, de streams werken dus gewoon nooit ook niet de oude, ook niet vorige week of ’n maand geleden of over een maand… (als en wanneer de servers dus niet bezet zijn/waren)
InactiefAnoniem14 oktober 2008 om 23:23Zeggem, werk jij nu op een windows-bak ofzo?
Grapje
Hier werkt ‘ie perfect, net ff bekeken –> Coole keynoteInactiefAnoniem14 oktober 2008 om 23:24Ze werken hier ook gewoon altijd, misschien moet de oplossing toch eens lokaal op je eigen mac zoeken?
”the_one”Zeggem, werk jij nu op een windows-bak ofzo?
Grapje
Hier werkt ‘ie perfect, net ff bekeken –> Coole keynoteIk zou graag willen zeggen dat deze problemen op een windows bak zijn, maar het is toch echt op m’n iMacje, en het probleem doet zich al sinds de aankoop (bij alle keynotes) voor, en alleen maar via Apple.com
Weten jullie wat ik heel @#@#$# vind?
Elke keer als een keynote stream net online is, haperen mijn iMac en MacBook Pro met Quicktime. Dit keer kon ik niet eens kijken.
Op de Dell
laptop van de zaak draait het perfect in Quicktime.
Op dat lelijke hok heb ik alle laatste 6 keynotes voor het eerst gezien.
Psst… niemand vertellen
Bij mij ook problemen met de stream…
Op men Mac Mini in de woonkamer geen problemen, de stream opent gewoon in Quicktime.
Op mijn Macbook Pro kreeg ik de stream echter niet open in quicktime (nochtans zelfde versie). De link dan maar even gedownload en geopend met VLC…dat werkte wel…
Blij dat ik de oplossing hier heb teruggevonden
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.