25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)
  • Q:
    Bijdrager
    spacefreek

Waarom doet de stream via Apple.com het NOOIT

Zoals bij alle streams via Apple.com (ook alle voorgaande) blijft elke keynote bij mij tijdens het laden “hangen”. Oneindig lang

Zo ook bij de nieuwe keynote:

http://events.apple.com.edgesuite.net/0810rtdws876/event/index.html

Meestal haal ik ze via de podcast binnen. Maar hier staat hij nog niet tussen..
    Weet iemand hoe dit komt? Mis ik mogelijk iets? een plugin o.i.d.

Alvast bedankt

Bijdrager
    binaries4me

omdat die het gewoon doet zoals altijd niet piepen

Bijdrager
    sven-

Werkt hier prima.

Bijdrager
    Nikita

Neem aan dat het nu erg druk is, doordat iedereen ‘m wil bekijken…

Bijdrager
    ChrisMax

Bij mij doet die het hier ook niet via Internet Explorer maar als ik link open in Safari dan doet die het wel. Wat is dit toch weer mooi:)

Bijdrager
    victor93

bij mij werkt het ook niet hoor dus denkt dat bij dan gewoon een plug-in missen

Bijdrager
    Ian83

Bij mij werkt het aan het begin ook nooit, de volgende dag meestal wel. Het lijkt wel internetaansluitingen voorrang krijgen ofzo. Heeft iemand een oplossing?

Bijdrager
    spacefreek
    ”binaries4me”

omdat die het gewoon doet zoals altijd niet piepen

Hij doet het niet, net zoals alle anderen.. Aan deze reactie heb ik niets

”Nikita”

Neem aan dat het nu erg druk is, doordat iedereen ‘m wil bekijken…

Dat snap ik, maar het is altijd, en ook bij alle oude keynotes, zoals ik hierboven al vermeld..

Zoals Victor ook al zegt, en ik ben het al bij heel veel mensen tegengekomen. Iemand die er misschien een oplossing voor heeft gevonden?

Voor de duidelijkheid, de streams werken dus gewoon nooit ook niet de oude, ook niet vorige week of ’n maand geleden of over een maand… (als en wanneer de servers dus niet bezet zijn/waren)

Inactief
    Anoniem

Zeggem, werk jij nu op een windows-bak ofzo?
    Grapje:P
    Hier werkt ‘ie perfect, net ff bekeken –> Coole keynote

Inactief
    Anoniem

Ze werken hier ook gewoon altijd, misschien moet de oplossing toch eens lokaal op je eigen mac zoeken?

Bijdrager
    spacefreek
    ”the_one”

Zeggem, werk jij nu op een windows-bak ofzo?
    Grapje:P
    Hier werkt ‘ie perfect, net ff bekeken –> Coole keynote

Ik zou graag willen zeggen dat deze problemen op een windows bak zijn, maar het is toch echt op m’n iMacje, en het probleem doet zich al sinds de aankoop (bij alle keynotes) voor, en alleen maar via Apple.com

Bijdrager
    spacefreek
    ”Martien83″

Ze werken hier ook gewoon altijd, misschien moet de oplossing toch eens lokaal op je eigen mac zoeken?

Ja ik denk het ook, daarom hoop ik dat iemand hier ervaring mee heeft en een oplossing;) ik heb namelijk geen idee:P

Bijdrager
    Ratz
    Bijdrager
    Ian83

ok, ik had op eigen houtje de oplossing in Ratz draadje gevonden en het werkt bij mij!

Bijdrager
    ecnerual

Ik heb het probleem ook. Niets helpt aan instellingen… Dus dat wordt weer gezellig wachten op de Podcast.:)

Bijdrager
    spacefreek

Haha op de windhoos bak van m’n ouders doet ie het, wat een hel :x

Maar de oplossing staat in de link, bedankt!:)

Bijdrager
    spacefreek

Ja heb hem werkend, bedankt! Hij mag op slot:)

Bijdrager
    victor93

ja eindelijk hij doet het. hartelijk dankt Ratz:D

Bijdrager
    MouseMighty

Zoekt en gij……. :evil: overigens is de podcast versie bekijken een stuk makkelijker en mooier (full screen). De inhoud kennen we toch al waarom zo moeilijk doen?

Bijdrager
    spacefreek
    ”MouseMighty”

Zoekt en gij……. :evil: overigens is de podcast versie bekijken een stuk makkelijker en mooier (full screen). De inhoud kennen we toch al waarom zo moeilijk doen?

Ik wil graag alles weten, ik ga straks namelijk de nieuwe MacBook kopen..

Bijdrager
    Joid

En de podcast bekijk je natuurlijk heerlijk vanaf de bank dankzij de AppleTV

Bijdrager
    spacefreek
    ”Joid”

En de podcast bekijk je natuurlijk heerlijk vanaf de bank dankzij de AppleTV

Haha met een 24″ iMac hoef ik niet op een TV te kijken:P die van mij is kleiner en heeft al maanden niet meer aangestaan:P

Bijdrager
    Chester2

Weten jullie wat ik heel @#@#$# vind?

Elke keer als een keynote stream net online is, haperen mijn iMac en MacBook Pro met Quicktime. Dit keer kon ik niet eens kijken.

Op de Dell :cry: laptop van de zaak draait het perfect in Quicktime.

Op dat lelijke hok heb ik alle laatste 6 keynotes voor het eerst gezien.

Psst… niemand vertellen

Bijdrager
    Aidovive

En als je het probeert met Firefox? Misschien is er iets mis met Safari.

Bijdrager
    Lesliedec

Bij mij ook problemen met de stream…

Op men Mac Mini in de woonkamer geen problemen, de stream opent gewoon in Quicktime.

Op mijn Macbook Pro kreeg ik de stream echter niet open in quicktime (nochtans zelfde versie). De link dan maar even gedownload en geopend met VLC…dat werkte wel…

Blij dat ik de oplossing hier heb teruggevonden

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.