9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bassbug

Waarom Apps niet beschikbaar in NL?

Waarom zijn sommige apps niet beschikbaar in NL?

Ik bedoel bijvoorbeeld het eBay programma waarmee je je eBay status kan beheren

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

De iPhone werd ook niet meteen in Nederland geintroduceerd. Soms moeten we gewoon even geduld hebben. Hoe jammer dat ook is.

Bijdrager
    bassbug

Da’s hardware maar voor software moet het toch niets uitmaken?

Bijdrager
    Martijn Snels
    ”bassbug”

Omdat eBay het hier niet wil uitbrengen simpel! Sommige diensten werken hier nu eenmaal niet…

Bijdrager
    Hengheng

Heeft dit niet iets met rechten te maken ?

Bijdrager
    error

Een ontwikkelaar kan bij het inleveren aan de App Store aangeven wat zijn product moet gaan kosten en in welke landen het voor Apple verkocht mag worden.

Wellicht is de eBay applicatie nog niet geschikt voor ‘locale’ versies, zoals ebay.nl

Last.fm is ook nog maar beschikbaar in een select rijtje landen, Nederland zit hier niet bij. Schijnt iets met rechten te maken hebben vanwege de radio-functie van het programma.

Bijdrager
    MacBoot

Dat van eBay was al bekend, die gaat nooit naar Nederland komen.:?

Ik vind het wel raar dat er zo weinig ge-update word in de NL Appstore:x
    Nu doen ze om de twee weken een grote update ofzo :sealed:

Moderator
    Pete.Z
    ”Martijn
    ”bassbug”

Omdat eBay het hier niet wil uitbrengen simpel! Sommige diensten werken hier nu eenmaal niet…

Het werkt hier perfect hoor,kan ik je melden.
    Ik heb die Ebay app al draaien sinds hij er is.

Maak gewoon even een account aan in de US-store,en je weet alles.

Bijdrager
    Sunneh
    ”error”

Een ontwikkelaar kan bij het inleveren aan de App Store aangeven wat zijn product moet gaan kosten en in welke landen het voor Apple verkocht mag worden.

Error heeft hierin gelijk, en de developer bepaalt in welke landen het komt. Misschien hebben de makers nog niet gedacht aan een grotere markt of zijn ze inderdaad bezig met een lokalisering.

Op het moment ben ik zelf ook bezig met een applicatie en wil ik juist proberen het overal te wereld uit te brengen. Apple werkt alleen erg traag met het verwerken van nieuwe applicaties. Misschien teveel succes?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.