14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    GoeieDag

Waarom?

Waarom zijn er mensen die 6x of zo achter elkaar een topic openen?

Na een foutmelding, time-out, trage respons, etc, kun je toch wel even wachten, en kijken via een refresh of het item is gepost, ipv maar op de Verzend knop te blijven rammen?!

Men weet inmiddels toch wel dat OMT k*t forum software gebruikt?!

Bijdrager
    Shmoo

Dat zijn mensen die niet kunnen wachten. Als je een bijdrage post en je drukt op verzenden dan duurt het vaak een minuutje of twee voordat je een time-out van de server te zien krijgt. Je kunt dan beter gewoon de pagina afsluiten want het bericht is al gepost alleen de pagina nog niet geladen. Sommige mensen drukken dan nogmaals op verzenden, en nogmaals, en nogmaals omdat ze denken dat het hun internetverbinding is die hapert. Zo ontstaan die dubbele postings.

Bijdrager
    tarmac58

Het is een beetje het CAPS-LOCK van het posten

Bijdrager
    TheBigZ

Dit is een feature van het forum!:-)

Iedere vraagsteller krijgt automagisch een ongeduldigheidsscore toegekend. Hoe groter het ongeduld, hoe groter het aantal herhaalde postings. Deze personen hebben hoge nood.

Moderator
    Night

Ja, zo kun je het ook zien:-P

Bijdrager
    polansky

Je moet het die mensen niet kwalijk nemen – Het is OMT die eens wat meer centjes moet steken in hun servers om dit soort problemen te voorkomen.

Bijdrager
    csteelooper

<p class=”cite”>polansky op 3 april 2020 om 13:13</p>
    Je moet het die mensen niet kwalijk nemen – Het is OMT die eens wat meer centjes moet steken in hun servers om dit soort problemen te voorkomen.

Niet alleen in de servers. Sterker nog, ik denk dat het probleem het minst bij hardware en het meest bij software ligt. Waarom men zo nodig het wiel opnieuw heeft willen uitvinden is me een raadsel. Ik bedoel, ik gebruik tegenwoordig een extern programma om posts te tripple checken op fouten voor ik ze post, want een basale functie als het kunnen bewerken van posts ontbreekt hier zelfs. Welke i——— gebruikt dan ook een WordPress forum plugin… Waarom in godsnaam niet gewoon iets als PHPbb of zo? En nee, PHPbb is niet de enige optie. Maar zo’n beetje alles is beter dan een forum plugin op je WordPress installatie; welke je daar dan ook voor moge gebruiken.

Tijd voor een rebuild zou ik zeggen. Long overdue.

Bijdrager
    Brombeer

Hieronder vind je waarschijnlijk meer gehoor voor je bede dan bij de eigenaren van deze site:

Stoelen en dovenmansoren

Moderator
    Pete.Z

Ik, en ik neem aan @Night ook, verwijder best veel van dit soort meervoudige posts. Zo houden ze ons alert en getraind.

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom?

Waarom zijn er mensen die nog steeds geen duidelijke topic-titel kunnen toepassen?

Bijdrager
    RW076

Jezus, wat een kortzichtigheid. Ga jullie schamen.

Ten tijde van mijn post, was de site offline (cloudflare) je kiest er dan voor om een tabje terug te gaan omdat je dan niet alles opnieuw hoeft te tikken.
    Dat er dan dubbele posts ontstaan (omdat je het opnieuw probeert) ligt niet aan de poster, maar aan de site die even gek doet. (kan gebeuren)

Dus hou aub je vooroordelen voor je en ga je alsnog maar even schamen.

Bijdrager
    EagerB0bNerd

maar wat KarelWillem zegt blijft wel staan. Als je niet in staat bent een topic-titel te schrijven die de lading dekt, verlies je alle recht van spreken.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

<p class=”cite”>KarelWillem op 3 april 2020 om 19:22</p>
    Waarom?

Waarom zijn er mensen die nog steeds geen duidelijke topic-titel kunnen toepassen?

Dat is om er voor te zorgen dat iedereen er op klikt. Want nu wil je weten wat “waarom”?

Maar als er staat: “waarom plaatst men zo vaak dubbele topics?” dan verdwijnt gelijk de interesse.

Moderator
    Night

Valt voor beiden wat te zeggen. Bij een hulpvraag is juist duidelijkheid geboden. Dit valt echter in een andere categorie, en moet de titel als ‘prikkelend’ worden beschouwd (denk ik). 😉

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.