5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    toineenzo

Waarde Macbook Pro 2011

Heuuyyy!

Kan iemand mij vertellen wat de normale waarde is van van in gebruikte maar totaal niet beschadigde en een dus een nogal nieuw uitziend macbook, waard is op dit moment? En is ie nog wel snel genoeg met el capitan? Kan ik ook normaal internetten, werken met xcode, office en Parralels Dekstop > windows? Of is ie daar nu te langzaam voor?

Ik hoor het wel:)
    Je boi toineenzo

Bijdrager
    Shmoo

Kijk op Mac2sell.uk of zoiets.. Dat geven altijd een redelijke prijs – doe daar 50-80,- vanaf en je hebt een eerlijke prijs.

Persoonlijk denk ik niet dat zo’n oude computer nog in staat is om te doen wat jij wilt op niveau. Dan moet er al een SSD inzitten en dan nog denk ik niet dat je echt optimaal kunt werken.

Bijdrager
    SunKeeper

Beetje algemeen zo, kan € 700,- zijn, maar ook € 1700,-.

Als jet het preciezer wilt weten, noem dan wat kenmerken op. Is het een 13,15 of 17”, welke processor, hoeveel RAM en schijfgrootte.
    Met die info valt er meer over te zeggen.

Bijdrager
    computer space

De 17 inch is een veel gezochte classic: sneller en bruikbaarder is het niet meer gemaakt. Heb je de ruimte in je tas, dan is er geen alternatief. Die kost nog een plens geld in nieuwstaat.
    De 13 inch is een krap-scherm mormel dat je beter vergeet. De 15 inch hangt ertussenin, normale macbookafschrijving.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.