10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Applefreak852

Waarde iPhone 4?

hoeveel schatten jullie de prijs van iPhone 4 16GB gekocht in augustus 2010?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    jonahke

Hangt er ook vanaf in welke staat het toestel zich bevind

Bijdrager
    Yggdrasil

Alles hangt af van wat de gemiddelde koper wil uitgeven.

Ik heb mijn iPhone 4 (16GB) verkocht voor € 450 euro, in november. Buiten één krasje vanachter was er niets op aan te merken.

Bijdrager
    appievanr

Heb pas nog mijn iPhone 4 voor €400,- verkocht in nieuwstaat. Maar zat wel een A-Solar power pack bij voor het geld.:lol:

Ben daarna gelijk een Android Phone van Samsung gaan halen. Hield ik daarna nog €250,- over:smile:

Reken er maar op dat je er nu niet meer als €350,- voor krijgt en dan moet je een echte gek hebben.

Bijdrager
    Afroman

Daarnaast, een anderhalf jaar oude accu.. die moet slijtage vertonen.

Bijdrager
    bjorngra

Ik verkoop mijn iPhone vlak voor de nieuwe uitkomt. En krijg dat met gemak € 450,-. Hij is dan net geen jaar oud. Voor de € 450,- koop ik weer het nieuwe model bij een jaarcontract. Zo heb ik elk jaar een nieuw model.

Bijdrager
    macnick

Ik had laatst mijn iPhone 4 16 GB verkocht voor 250 euro. Ik kon er niet meer mee bellen, middenframe moest vervangen worden + de achterkant. Miste ook overal schroeven. Heb toen een goedkope Samsung Galaxy S gekocht voor 150 euro. Maar mijn volgende telefoon word zo-ie-zo weer een iPhone. Als mijn portemonnee dat weer toelaat.

Bijdrager
    Applefreak852

Ok bedankt allemaal! Nu heb ik een idee van wat ik er voor kan vragen :).

Bijdrager
    athens

Ik heb hem recentelijk voor € 360,00 verkocht.

Bijdrager
    athens

Ik heb hem recentelijk 14-2-2012 voor € 360,00 verkocht.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.