5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Charlz

waarde iBook G4 1,33

Ik heb een iBook G4 12″ 1,33Ghz 1GB ram van september. Ik zit er aan te denken om deze te verkopen en een macbookpro te kopen. Wat is deze iBook nog waard een wat is de beste weg om hem te verkopen??

Thanks

Bijdrager
    505

Je zou hem op tweedehandsmac.nl kunnen zetten, en dan wachten tot iemand een leuk prijsje er voor geeft.
    Zo heb ik ook mijn iBook gekocht, dus het werkt wel degelijk.

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”koffiekopje”

Je zou hem op tweedehandsmac.nl kunnen zetten, en dan wachten tot iemand een leuk prijsje er voor geeft.

gekocht? Verkocht misschien…

Ik denk dat het wel een goed moment is om je ibook te VERKOPEN omdat de macbooks er nog niet zijn dus je nu de beste ‘ibook’ hebt. Zodra de macbooks er zijn zouden de ibooks ook in prijs naar beneden moeten gaan.

Alleen moet je geluk hebben dat iemand echt opzoek is naar een ibook g4 en niet wacht tot de macbooks.

Bijdrager
    trabant

Uitgaande van een afschrijving van drie jaar op computers:
    (aankoopprijs) – (8/36*aankooprijs) = verkoopprijs

Bijdrager
    505
    ”Rimsic”
    ”koffiekopje”

gekocht? Verkocht misschien…

Ik denk dat het wel een goed moment is om je ibook te VERKOPEN omdat de macbooks er nog niet zijn dus je nu de beste ‘ibook’ hebt. Zodra de macbooks er zijn zouden de ibooks ook in prijs naar beneden moeten gaan.

Alleen moet je geluk hebben dat iemand echt opzoek is naar een ibook g4 en niet wacht tot de macbooks.

Ik heb de mijne gekocht daar, bedoel er meer mee te zeggen dat daar veel mensen kijken die opzoek zijn naar een iBook. :innocent:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.