9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rikkie123

Waarde bon na aankoop iphone?

dus volgend de open brief van steve krijgen we als iphone bezitter 100 euro aan waardebon, maar hoe krijg ik deze waardebon?

groeten rik

Inactief
    Anoniem
    ”Steve

Details are still being worked out and will be posted on Apple’s website next week. Stay tuned.

Geduld is een schone zaak…

Bijdrager
    ihans

$100 = €73

Inactief
    Anoniem

Idd. Ding was officieel enkel in de Verenigde Staten te koop… dus de coupon zal ook in dollars uitgekeerd worden. Extra bummer voor de early adopters.

Bijdrager
    ihans

Je geeft hem mee aan een kennis en ruilt hem in voor een bv iTunes giftcard.

Bijdrager
    Petje

Jij kan fluiten naar jou bon van 100 dollar, omdat jij officieel geen eigenaar mag zijn van een iphone.
    Diegene die hem voor jou heeft gekocht, kan wel nog een extra 100 dollar opstrijken als hij de originele bon nog heeft.

Bijdrager
    ihans

Ik heb mijn iPhone gekocht in de Applestore op 5thAve in NewYork.
    Betaald met een creditcard; apple heeft een policy als je betaalt met een creditcard moet je je rijbewijs of paspoort tonen. Ik heb gewoon een bon op naam. Waarom zou ik dan geen eigenaar van een iPhone kunnen zijn?

Bijdrager
    andre-nl

ik heb hem besteld:) en zou hem eerst deze week krijgen maar dat word maandag.
    wat schept mijn verbazing krijg ik een mail van de verkoper (handelaar).
    de Iphone is 150,- euro goedkoper geworden voor mij 8) :lol:
    dus volgende week een Iphone en 150,- korting ook nog Zwaar oke die man !!

Andre

Moderator
    Poezenbeest
    ”ihans”

Ik heb mijn iPhone gekocht in de Applestore op 5thAve in NewYork.
    Betaald met een creditcard; apple heeft een policy als je betaalt met een creditcard moet je je rijbewijs of paspoort tonen. Ik heb gewoon een bon op naam. Waarom zou ik dan geen eigenaar van een iPhone kunnen zijn?

Je mag wel eigenaar zijn, maar officieel kan je de belfuncties niet gebruiken. Daarvoor moet je namelijk een woonadres (of in ieder geval een factuuradres) in de VS hebben. Jammer is dus wel dat je waarschijnlijk de korting alleen in een periode van een paar maanden in de US-AppleStore moet besteden. Die vragen ook weer om een US Postal-adres….

Leuk joh, die globalisering… :S

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.