18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    inoob

waarchuwing aan allen!

PROBEER JE IPOD NANO NIET OM TE BOUWEN MET LINUX! ik deed het en nu is ie dood:(
    pfff…. wat haat ik mijn nieuwsgierigheid :'(

Bijdrager
    Ypot

balen…

Inactief
    Anoniem

Snap niet wat al die mensen met Linux op hun iPod nano moeten. Als je persé films wilt kunnen kijken is het wellicht verstandiger om gewoon even door te sparen voor de grote iPod.

Bijdrager
    CaDoc
    ”Zakske”

Snap niet wat al die mensen met Linux op hun iPod nano moeten.

Helemaal mee eens.

Koop gewoon een Video iPod, je bent van het gezeur af en kan lekker je DVD’s in een handomdraai (OK met een goede tool, dat wel) op je iPod zetten. Lekker veel ruimte ook.

Wel heel jammer van je Nano – ’t is echt niet leuk om een leuk gadget te hebben – één troost: kan je toch naar de Apple store om toch dan maar die iPod video te halen :wink:

Bijdrager
    iJoost

Ach… dat vinden die kids gewoon stoer.;-)

Maar nog stoerder is het om als het mis gaat niet te komen klagen dat je zo’n pech hebt [size=7:e2c492875f](of dat je zo dom bent)[/size:e2c492875f] maar er gewoon zelf iets aan te doen.

Bijdrager
    Steff
    ”inoob”

PROBEER JE IPOD NANO NIET OM TE BOUWEN MET LINUX! ik deed het en nu is ie dood:(
    pfff…. wat haat ik mijn nieuwsgierigheid :'(

Tjah Noob he :P

Bijdrager
    inoob

whii this me uiteindelijk toch gelukt om hem terug aan de praat de krijgen:D als nog mensen problemen hebben met linux E-mail me dan maar dan help ik jullie wel

Bijdrager
    Zallirog

Hehe, had net een uur voor dit ook iPodlinux erop gezet, en dat is ook mislukt, simpel op te lossen:
    Deze Computer>Rechtermuisklik op je iPod als je m in discmode hebt staan (zo niet, google ff hoe dat moet)> formateren
    Als’ie dan geformateerd (leeggemaakt) is zegt de pc dat het niet helemaal gelukt is, dat klopt.
    Gebruik dan de apple updater (op de apple site te downloade) en druk daar op restore, en hij is weer gefixt!

Bijdrager
    Ypot

Ik heb net ipod linux geinstalleerd. En hij deed het niet meer.
    Iets met sleeping forever ofzo. Dus ik middelste knop en menu
    indrukken. En hij start weer opnieuw op. :)

Ben nu lekker idoom aan het spelen :evil:

Bijdrager
    Zallirog

u bitch, hoe evil kun je zijn, wij zijn hier aan t crashe, en jij komt hier met iDoom patse….:x grrr

Bijdrager
    Ypot

Hahaha… khad ff een vraagje. Als ik muziek op me ipod zet via itunes. Dan moet ik hem rebooten om het af te spelen. Want in linux kan dit niet. Weet iemand hoe ik de muziek in linux kan afspelen?

Bijdrager
    Ypot

Laat maar, kheb het al.
    Hij speelt geen muziek af als der ook podcasts op staan :P

Bijdrager
    on_fire

ik heb het ook geprobeerd, en nadat ik twee avi filmpjes erop gezet hebt werkte het niet. Dus ik heb hem maar hersteld. Alleen zo stom dat als een nano filmpjes kan afspelen apple dit niet in de software zet.

Bijdrager
    Steff

DAMNIT het is overduidelijk zomervakantie. De topic’s stromen vol met nutteloze berichten.
    Maar goed dat er hier geen karma systeem is … allemaal een chatbox gehalte.

Je vraag is toch opgelost nu? Dan kan deze mooi dicht…
    Trouwens nu ik het serieus zie.. Er is ook een serieus topic over problemen met iPodLinux.

Inactief
    Anoniem
    ”Kriska”

DAMNIT het is overduidelijk zomervakantie. De topic’s stromen vol met nutteloze berichten.
    Maar goed dat er hier geen karma systeem is … allemaal een chatbox gehalte.

Je vraag is toch opgelost nu? Dan kan deze mooi dicht…
    Trouwens nu ik het serieus zie.. Er is ook een serieus topic over problemen met iPodLinux.

B®€€zAH GeNe®@ti€.:P

Bijdrager
    Ypot

Ipod linux tast het originele apple firmware niet aan.
    Dat is bewezen omdat je je ipod nogsteeds kan opstarten
    in de apple firmware zonder problemen.
    Dus….

Bijdrager
    aperitivo

@Ypot: En waar kan je “Google ff naar hp format tool en formateer je ipod. ” vinden waar je het over had? Ik zie alleen PC versies….

Bijdrager
    Ypot

Jep…moet je even op een pc doen :P

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.